충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
70건 중 70건 출력
1/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising or games? Advergames on the internet gaming sites targeting children 미리보기
저자
An, S.; Kang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising strategies for charities 미리보기
저자
Kim, Namin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advertising strategies for charities: promoting consumers' donation of time versus money 미리보기
저자
Kim, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Age dependent effects of food advergame brand integration and interactivity 미리보기
저자
Rifon, N.J.; Quilliam, E.T.; Paek, H.-J.; Weatherspoon, L.J.; Kim, S.-K.; Smreker, K.C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
An assessment of direct-to-consumer (DTC) pharmaceutical advertising spending 미리보기
저자
Cheong, Y.; Kim, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Applying the future time perspective scale to advertising research 미리보기
저자
Kuppelwieser, V.G.; Sarstedt, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Are contextual advertisements effective? 미리보기
저자
Yeun Chun, Kwang; Hee Song, Ji; Hollenbeck, Candice R.; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Are contextual advertisements effective? The moderating role of complexity in banner advertising 미리보기
저자
Chun, K.Y.; Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Lee, J.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Attributes of background music and consumers’ responses to TV commercials 미리보기
저자
Hee Park, Hyun; Kwan Park, Jai; Ok Jeon, Jung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Attributes of background music and consumers' responses to TV commercials: the moderating effect of consumer involvement 미리보기
저자
Park, H.H.; Park, J.K.; Jeon, J.O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Brand followers 미리보기
저자
Sook Kwon, Eun; Kim, Eunice; Sung, Yongjun; Yun Yoo, Chan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Brand followers: consumer motivation and attitude towards brand communications on Twitter 미리보기
저자
Kwon, E.S.; Kim, E.; Sung, Y.; Yoo, C.Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Chinese advertising practitioners' conceptualisation of gender representation 미리보기
저자
Shao, Y.; Desmarais, F.; Weaver, C.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Chinese advertising practitioners’ conceptualisation of gender representation 미리보기
저자
Shao, Yun; Desmarais, Fabrice; Kay Weaver, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Conducting state-of-the-art cross-cultural research 미리보기
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads 미리보기
저자
Laroche, Michel; Vinhal Nepomuceno, Marcelo; Richard, Marie-Odile
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads: cross-cultural differences among the US, France and China 미리보기
저자
Laroche, M.; Nepomuceno, M.V.; Richard, M.-O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer advertising as a signal of employer attractiveness 미리보기
저자
Rosengren, S.; Bondesson, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumer advertising as a signal of employer attractiveness 미리보기
저자
Rosengren, Sara; Bondesson, Niklas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumer-perceived signals of ‘creative’ versus ‘efficient’ advertising 미리보기
저자
Modig, Erik; Dahlén, Micael; Colliander, Jonas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴