충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
115건 중 115건 출력
1/6 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2015 삭제
American Marketing Association] 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Bounded Rationality Model of Information Search and Choice in Preference Measurement 미리보기
저자
Yang, Liu; Toubia, Olivier; de Jong, Martijn G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Comprehensive Typology of Ethnic Identities: Implications for Marketing and Public Policy 미리보기
저자
D Rozario, Denver; Yang, Guang
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Field Guide to Publishing in an Era of Doubt 미리보기
저자
Meyer, Robert J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Meta-Analysis of Electronic Word-of-Mouth Elasticity 미리보기
저자
You, Ya; Vadakkepatt, Gautham G.; Joshi, Amit M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Banning Controversial Sponsors: Understanding Equilibrium Outcomes When Sports Sponsorships Are Viewed as Two-Sided Matches 미리보기
저자
Yang, Yupin; Goldfarb, Avi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Better Not Smile at the Price: The Differential Role of Brand Anthropomorphization on Perceived Price Fairness 미리보기
저자
Kwak, Hyokjin; Puzakova, Marina; Rocereto, Joseph F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Beyond Fungible: Transforming Money into Moral and Social Resources 미리보기
저자
Bradford, Tonya Williams
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Brain Responses to Movie Trailers Predict Individual Preferences for Movies and Their Population-Wide Commercial Success 미리보기
저자
Boksem, Maarten A. S.; Smidts, Ale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
BYOB: How Brining Your Own Shopping Bags Leads to Treating Yourself and the Environment 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Bollinger, Bryan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Climbing the Wrong Ladder: The Mismatch Between Consumers' Preference for Subgoal Sequences and Actual Goal Performance 미리보기
저자
Jin, Liyin; Xu, Qian; Zhang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Competitive Vices 미리보기
저자
Branco, Fernando; Villas-Boas, J. Miguel
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consumer Neuroscience: Applications, Challenges, and Possible Solutions 미리보기
저자
Plassmann, Hilke; Venkatraman, Vinod; Huettel, Scott; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consumers' Response to Commercials: When the Energy Level in the Commercial Conflicts with the Media Context 미리보기
저자
Puccinelli, Nancy M.; Wilcox, Keith; Grewal, Dhruv
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumption Constraints and Entrepreneurial Intentions in Subsistence Marketplaces 미리보기
저자
Venugopal, Srinivas; Viswanathan, Madhubalan; Jung, Kiju
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumption Restriction in a Total Control Institution: Participatory Action Research in a Maximum Security Prison 미리보기
저자
Hill, Ronald Paul; Rapp, Justine M.; Capella, Michael L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Core Versus Peripheral Innovations: The Effect of Innovation Locus on Consumer Adoption of New Products 미리보기
저자
Ma, Zhenfeng; Gill, Tripat; Jiang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Cost Conscious? The Neural and Behavioral Impact of Price Primacy on Decision Making 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Shiv, Baba; Knutson, Brian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Cross-Sector Collaboration, Institutional Gaps, and Fragility: The Role of Social Innovation Partnerships in a Conflict-Affected Region 미리보기
저자
Kolk, Ans; Lenfant, François
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Dangerous Double Dosing: How Naive Beliefs Can Contribute to Unintentional Overdose with Over-the-Counter Drugs 미리보기
저자
Catlin, Jesse R.; Pechmann, Cornelia; Brass, Eric P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Developing Donor Relationships: The Role of the Breadth of Giving 미리보기
저자
Khodakarami, Farnoosh; Petersen, J. Andrew; Venkatesan, Rajkumar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴