주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2015
M. E. Sharpe]
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Neijens, Peter C.
(1)
Carlson, Les
(1)
Duff, Brittany R.-L.; Sar, Sela
(1)
Faber, Ronald J.
(1)
Ferguson, Nakeisha S.; Burkhalter, Janée N.
(1)
Hernandez, José Mauro da Costa; Wright, Scott A.; Ferminiano Rodrigues, Filipe
(1)
Kulkarni, Atul A.; Yuan, Hong
(1)
Li, Hao; Lo, Hui-Yi
(1)
Luxton, Sandra; Reid, Mike; Mavondo, Felix
(1)
Mohanty, Praggyan (Pam); Ratneshwar, S.
(1)
Pounders, Kathrynn R.; Lee, Seungae; Mackert, Mike
(1)
Puntoni, Stefano; de Hooge, Ilona E.; Verbeke, Willem J. M. I.
(1)
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin; Bell, Monique
(1)
Rosengren, Sara; Dahlén, Micael
(1)
Taylor, Charles R.; Okazaki, Shintaro
(1)
Theodorakis, Ioannis G.; Koritos, Christos; Stathakopoulos, Vlasis
(1)
Thomas, Tandy Chalmers; Trump, Rebecca K.; Price, Linda L.
(1)
Tuncay Zayer, Linda; Coleman, Catherine A.
(1)
Voorveld, Hilde A. M.; Valkenburg, Sanne M. F.
(1)
van Enschot, Renske; Hoeken, Hans
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
M.E. Sharpe
(20)
발행년도
2015
(20)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Advertising as Unfavorable Self-Presentation: The Dirty Laundry Effect
저자
Thomas, Tandy Chalmers; Trump, Rebecca K.; Price, Linda L.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising-Induced Embarrassment
저자
Puntoni, Stefano; de Hooge, Ilona E.; Verbeke, Willem J. M. I.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advertising Professionals’ Perceptions of the Impact of Gender Portrayals on Men and Women: A Question of Ethics?
저자
Tuncay Zayer, Linda; Coleman, Catherine A.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Attributes Versus Benefits: The Role of Construal Levels and Appeal Type on the Persuasiveness of Marketing Messages
저자
Hernandez, José Mauro da Costa; Wright, Scott A.; Ferminiano Rodrigues, Filipe
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Beyond Seeing McDonald's Fiesta Menu: The Role of Accent in Brand Sincerity of Ethnic Products and Brands
저자
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin; Bell, Monique
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Did You Get It? Factors Influencing Subjective Comprehension of Visual Metaphors in Advertising
저자
Mohanty, Praggyan (Pam); Ratneshwar, S.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Do Global Brands Use Similar Executional Styles Across Cultures? A Comparison of U.S. and Japanese Television Advertising
저자
Taylor, Charles R.; Okazaki, Shintaro
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Do You Recognize Its Brand? The Effectiveness of Online In-Stream Video Advertisements
저자
Li, Hao; Lo, Hui-Yi
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Effect of Ad-Irrelevant Distance Cues on Persuasiveness of Message Framing
저자
Kulkarni, Atul A.; Yuan, Hong
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Exploring Advertising Equity: How a Brand's Past Advertising May Affect Consumer Willingness to Approach Its Future Ads
저자
Rosengren, Sara; Dahlén, Micael
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Integrated Marketing Communication Capability and Brand Performance
저자
Luxton, Sandra; Reid, Mike; Mavondo, Felix
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Matching Temporal Frame, Self-View, and Message Frame Valence: Improving Persuasiveness in Health Communications
저자
Pounders, Kathrynn R.; Lee, Seungae; Mackert, Mike
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Peeking Under the Curtain and Over the Horizon: The Reflections of Another Former Editor
저자
Faber, Ronald J.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Rhetorical Maneuvers in a Controversial Tide: Assessing the Boundaries of Advertising Rhetoric
저자
Theodorakis, Ioannis G.; Koritos, Christos; Stathakopoulos, Vlasis
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Seeing the Big Picture: Multitasking and Perceptual Processing Influences on Ad Recognition
저자
Duff, Brittany R.-L.; Sar, Sela
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Fit Factor: The Role of Fit Between Ads in Understanding Cross-Media Synergy
저자
Voorveld, Hilde A. M.; Valkenburg, Sanne M. F.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Journal of Advertising: Historical, Structural, and Brand Equity Considerations
저자
Carlson, Les
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Occurrence and Effects of Verbal and Visual Anchoring of Tropes on the Perceived Comprehensibility and Liking of TV Commercials
저자
van Enschot, Renske; Hoeken, Hans
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Using Eye Tracking to Understand the Effects of Brand Placement Disclosure Types in Television Programs
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Neijens, Peter C.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Yo, DJ, That's My Brand: An Examination of Consumer Response to Brand Placements in Hip-Hop Music
저자
Ferguson, Nakeisha S.; Burkhalter, Janée N.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴