충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising as Unfavorable Self-Presentation: The Dirty Laundry Effect 미리보기
저자
Thomas, Tandy Chalmers; Trump, Rebecca K.; Price, Linda L.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising-Induced Embarrassment 미리보기
저자
Puntoni, Stefano; de Hooge, Ilona E.; Verbeke, Willem J. M. I.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advertising Professionals’ Perceptions of the Impact of Gender Portrayals on Men and Women: A Question of Ethics? 미리보기
저자
Tuncay Zayer, Linda; Coleman, Catherine A.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Attributes Versus Benefits: The Role of Construal Levels and Appeal Type on the Persuasiveness of Marketing Messages 미리보기
저자
Hernandez, José Mauro da Costa; Wright, Scott A.; Ferminiano Rodrigues, Filipe
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Beyond Seeing McDonald's Fiesta Menu: The Role of Accent in Brand Sincerity of Ethnic Products and Brands 미리보기
저자
Puzakova, Marina; Kwak, Hyokjin; Bell, Monique
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Did You Get It? Factors Influencing Subjective Comprehension of Visual Metaphors in Advertising 미리보기
저자
Mohanty, Praggyan (Pam); Ratneshwar, S.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Do Global Brands Use Similar Executional Styles Across Cultures? A Comparison of U.S. and Japanese Television Advertising 미리보기
저자
Taylor, Charles R.; Okazaki, Shintaro
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Do You Recognize Its Brand? The Effectiveness of Online In-Stream Video Advertisements 미리보기
저자
Li, Hao; Lo, Hui-Yi
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Effect of Ad-Irrelevant Distance Cues on Persuasiveness of Message Framing 미리보기
저자
Kulkarni, Atul A.; Yuan, Hong
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Exploring Advertising Equity: How a Brand's Past Advertising May Affect Consumer Willingness to Approach Its Future Ads 미리보기
저자
Rosengren, Sara; Dahlén, Micael
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Integrated Marketing Communication Capability and Brand Performance 미리보기
저자
Luxton, Sandra; Reid, Mike; Mavondo, Felix
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Matching Temporal Frame, Self-View, and Message Frame Valence: Improving Persuasiveness in Health Communications 미리보기
저자
Pounders, Kathrynn R.; Lee, Seungae; Mackert, Mike
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Peeking Under the Curtain and Over the Horizon: The Reflections of Another Former Editor 미리보기
저자
Faber, Ronald J.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Rhetorical Maneuvers in a Controversial Tide: Assessing the Boundaries of Advertising Rhetoric 미리보기
저자
Theodorakis, Ioannis G.; Koritos, Christos; Stathakopoulos, Vlasis
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Seeing the Big Picture: Multitasking and Perceptual Processing Influences on Ad Recognition 미리보기
저자
Duff, Brittany R.-L.; Sar, Sela
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Fit Factor: The Role of Fit Between Ads in Understanding Cross-Media Synergy 미리보기
저자
Voorveld, Hilde A. M.; Valkenburg, Sanne M. F.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Journal of Advertising: Historical, Structural, and Brand Equity Considerations 미리보기
저자
Carlson, Les
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Occurrence and Effects of Verbal and Visual Anchoring of Tropes on the Perceived Comprehensibility and Liking of TV Commercials 미리보기
저자
van Enschot, Renske; Hoeken, Hans
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Using Eye Tracking to Understand the Effects of Brand Placement Disclosure Types in Television Programs 미리보기
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Neijens, Peter C.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Yo, DJ, That's My Brand: An Examination of Consumer Response to Brand Placements in Hip-Hop Music 미리보기
저자
Ferguson, Nakeisha S.; Burkhalter, Janée N.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴