주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2015
Michigan State University Press
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Adekambi, Souleïmane A.; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
(1)
Barnes, B.R.; Leonidou, L.C.; Siu, N.Y.M.; Leonidou, C.N.
(1)
Beck, Joshua T.; Chapman, Kelly; Palmatier, Robert W.
(1)
Chang, Jeanine; Bai, Xuan; Li, Julie Juan
(1)
Cuneo, A.; Milberg, S.J.; Benavente, J.M.; Palacios-Fenech, J.
(1)
Gao, H.; Zhang, H.; Zhang, X.; Knight, J.G.
(1)
Griffith, David A.; Zhao, Yanhui
(1)
Hoppner, Jessica J.; Griffith, David A.; White, Ryan C.
(1)
Morgeson, Forrest V.; Sharma, Pratyush Nidhi; Huk, G. Tomas M.
(1)
Najafi-Tavani, Zhaleh; Zaefarian, Ghasem; Henneberg, Stephan C.; Naudé, Peter; Giroud, Axèle; Andersson, Ulf
(1)
Nemkova, Ekaterina; Souchon, Anne L.; Hughes, Paul; Micevski, Milena
(1)
Samiee, Saeed; Chabowski, Brian R.; Hult, G. Tomas M.
(1)
Sheng, Margaret L.; Hartmann, Nathaniel N.; Chen, Qimei; Chen, Irene
(1)
Siamagka, Nikoletta-Theofania; Balabanis, George
(1)
Sousa, Carlos M. P.; Tan, Qun
(1)
Strizhakova, Y.; Coulter, R.A.
(1)
Talay, M. Berk; Townsend, Janell D.; Yeniyurt, Sengun
(1)
Thompson, Frauke Mattison; Chmura, Thorsten
(1)
Xie, Y.; Batra, R.; Peng, S.
(1)
Zeugner-Roth, Katharina Petra; Žabkar, Vesna; Diamantopoulos, Adamantios
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
Michigan State University Press
(20)
발행년도
2015
(20)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
An Extended Model of Preference Formation Between Global and Local Brands: The Roles of Identity Expressiveness, Trust, and Affect
저자
Xie, Y.; Batra, R.; Peng, S.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Consumer Ethnocentrism, National Identity, and Consumer Cosmopolitanism as Drivers of Consumer Behavior: A Social Identity Theory Perspective
저자
Zeugner-Roth, Katharina Petra; Žabkar, Vesna; Diamantopoulos, Adamantios
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Contract Specificity, Contract Violation, and Relationship Performance in International Buyer-Supplier Relationships
저자
Griffith, David A.; Zhao, Yanhui
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Cross-National Differences in Consumer Satisfaction: Mobile Services in Emerging and Developed Markets
저자
Morgeson, Forrest V.; Sharma, Pratyush Nidhi; Huk, G. Tomas M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Does Improvisation Help or Hinder Planning in Determining Export Success? Decision Theory Applied to Exporting
저자
Nemkova, Ekaterina; Souchon, Anne L.; Hughes, Paul; Micevski, Milena
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Drivers of Local Relative to Global Brand Purchases: A Contingency Approach
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exit from a Foreign Market: Do Poor Performance, Strategic Fit, Cultural Distance, and International Experience Matter?
저자
Sousa, Carlos M. P.; Tan, Qun
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Global Brand Architecture Position and Market-Based Performance: The Moderating Role of Culture
저자
Talay, M. Berk; Townsend, Janell D.; Yeniyurt, Sengun
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Integrating Producers at the Base of the Pyramid with Global Markets: A Market Learning Approach
저자
Adekambi, Souleïmane A.; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
International Relationship Marketing: Intellectual Foundations and Avenues for Further Research
저자
Samiee, Saeed; Chabowski, Brian R.; Hult, G. Tomas M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Interpersonal Factors as Drivers of Quality and Performance in Western-Hong Kong Interorganizational Business Relationships
저자
Barnes, B.R.; Leonidou, L.C.; Siu, N.Y.M.; Leonidou, C.N.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Loyalty Programs in Emerging and Developed Markets: The Impact of Cultural Values on Loyalty Program Choice
저자
Thompson, Frauke Mattison; Chmura, Thorsten
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Reciprocity in Relationship Marketing: A Cross-Cultural Examination of the Effects of Equivalence and Immediacy on Relationship Quality and Satisfaction with Performance
저자
Hoppner, Jessica J.; Griffith, David A.; White, Ryan C.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Revisiting Consumer Ethnocentrism: Review, Reconceptualization, and Empirical Testing
저자
Siamagka, Nikoletta-Theofania; Balabanis, George
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Spillover of Distrust from Domestic to Imported Brands in a Crisis-Sensitized Market
저자
Gao, H.; Zhang, H.; Zhang, X.; Knight, J.G.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Subsidiary Knowledge Development in Knowledge-Intensive Business Services: A Configuration Approach
저자
Najafi-Tavani, Zhaleh; Zaefarian, Ghasem; Henneberg, Stephan C.; Naudé, Peter; Giroud, Axèle; Andersson, Ulf
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Growth of Private Label Brands: A Worldwide Phenomenon?
저자
Cuneo, A.; Milberg, S.J.; Benavente, J.M.; Palacios-Fenech, J.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Influence of Institutional Forces on International Joint Ventures' Foreign Parents' Opportunism and Relationship Extendedness
저자
Chang, Jeanine; Bai, Xuan; Li, Julie Juan
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Synergetic Effect of Multinational Corporation Management's Social Cognitive Capability on Tacit-Knowledge Management: Product Innovation Ability Insights from Asia
저자
Sheng, Margaret L.; Hartmann, Nathaniel N.; Chen, Qimei; Chen, Irene
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Understanding Relationship Marketing and Loyalty Program Effectiveness in Global Markets
저자
Beck, Joshua T.; Chapman, Kelly; Palmatier, Robert W.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴