충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
An Extended Model of Preference Formation Between Global and Local Brands: The Roles of Identity Expressiveness, Trust, and Affect 미리보기
저자
Xie, Y.; Batra, R.; Peng, S.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Consumer Ethnocentrism, National Identity, and Consumer Cosmopolitanism as Drivers of Consumer Behavior: A Social Identity Theory Perspective 미리보기
저자
Zeugner-Roth, Katharina Petra; Žabkar, Vesna; Diamantopoulos, Adamantios
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Contract Specificity, Contract Violation, and Relationship Performance in International Buyer-Supplier Relationships 미리보기
저자
Griffith, David A.; Zhao, Yanhui
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Cross-National Differences in Consumer Satisfaction: Mobile Services in Emerging and Developed Markets 미리보기
저자
Morgeson, Forrest V.; Sharma, Pratyush Nidhi; Huk, G. Tomas M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Does Improvisation Help or Hinder Planning in Determining Export Success? Decision Theory Applied to Exporting 미리보기
저자
Nemkova, Ekaterina; Souchon, Anne L.; Hughes, Paul; Micevski, Milena
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Drivers of Local Relative to Global Brand Purchases: A Contingency Approach 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exit from a Foreign Market: Do Poor Performance, Strategic Fit, Cultural Distance, and International Experience Matter? 미리보기
저자
Sousa, Carlos M. P.; Tan, Qun
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Global Brand Architecture Position and Market-Based Performance: The Moderating Role of Culture 미리보기
저자
Talay, M. Berk; Townsend, Janell D.; Yeniyurt, Sengun
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Integrating Producers at the Base of the Pyramid with Global Markets: A Market Learning Approach 미리보기
저자
Adekambi, Souleïmane A.; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
International Relationship Marketing: Intellectual Foundations and Avenues for Further Research 미리보기
저자
Samiee, Saeed; Chabowski, Brian R.; Hult, G. Tomas M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Interpersonal Factors as Drivers of Quality and Performance in Western-Hong Kong Interorganizational Business Relationships 미리보기
저자
Barnes, B.R.; Leonidou, L.C.; Siu, N.Y.M.; Leonidou, C.N.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Loyalty Programs in Emerging and Developed Markets: The Impact of Cultural Values on Loyalty Program Choice 미리보기
저자
Thompson, Frauke Mattison; Chmura, Thorsten
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Reciprocity in Relationship Marketing: A Cross-Cultural Examination of the Effects of Equivalence and Immediacy on Relationship Quality and Satisfaction with Performance 미리보기
저자
Hoppner, Jessica J.; Griffith, David A.; White, Ryan C.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Revisiting Consumer Ethnocentrism: Review, Reconceptualization, and Empirical Testing 미리보기
저자
Siamagka, Nikoletta-Theofania; Balabanis, George
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Spillover of Distrust from Domestic to Imported Brands in a Crisis-Sensitized Market 미리보기
저자
Gao, H.; Zhang, H.; Zhang, X.; Knight, J.G.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Subsidiary Knowledge Development in Knowledge-Intensive Business Services: A Configuration Approach 미리보기
저자
Najafi-Tavani, Zhaleh; Zaefarian, Ghasem; Henneberg, Stephan C.; Naudé, Peter; Giroud, Axèle; Andersson, Ulf
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Growth of Private Label Brands: A Worldwide Phenomenon? 미리보기
저자
Cuneo, A.; Milberg, S.J.; Benavente, J.M.; Palacios-Fenech, J.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Influence of Institutional Forces on International Joint Ventures' Foreign Parents' Opportunism and Relationship Extendedness 미리보기
저자
Chang, Jeanine; Bai, Xuan; Li, Julie Juan
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Synergetic Effect of Multinational Corporation Management's Social Cognitive Capability on Tacit-Knowledge Management: Product Innovation Ability Insights from Asia 미리보기
저자
Sheng, Margaret L.; Hartmann, Nathaniel N.; Chen, Qimei; Chen, Irene
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Understanding Relationship Marketing and Loyalty Program Effectiveness in Global Markets 미리보기
저자
Beck, Joshua T.; Chapman, Kelly; Palmatier, Robert W.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴