주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
16
건 중
16
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2015
PALGRAVE MACMILLAN LTD.
검색결과제한
자료유형
기사
(16)
저자
Auken, Stuart Van
(1)
Chen, Xinxin; Yu, Hongyan; Yu, Fang
(1)
Cheong, Hyukjun; Park, Jin Seong
(1)
Hosseini, Monireh; Shabani, Mostafa
(1)
Koosha, Hamidreza; Albadvi, Amir
(1)
Lo, Victor S.Y.; Pachamanova, Dessislava A.
(1)
López, Francisco José Martínez; Ordaz, Mercedes García; Sánchez, Rocío Arteaga; Moro, Alfonso Infante
(1)
Oliver, Mathieu Alemany; Vayre, Jean- Sébastien
(1)
Paetz, Jürgen
(1)
Prashar, Sanjeev; Parsad, Chandan; Tata, Sai Vijay; Sahay, Vinita
(1)
Salari, Nasir; Shiu, Eric
(1)
Shankaranarayanan, Ganesan; Even, Adir; berger, Paul D.
(1)
Sikkel, Dirk; Meer, Geoffrey J. L. van
(1)
Weathers, Danny; Bardakci, Ahmet
(1)
Williams, Cassandra; Williams, Rice
(1)
Yang, Amoy X.
(1)
더보기
(11)
더보기 취소
출판사
Palgrave Macmillan Ltd
(16)
발행년도
2015
(16)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A decision-analysis approach to optimize marketing information-system configurations under uncertainty
저자
Shankaranarayanan, Ganesan; Even, Adir; berger, Paul D.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Big data and the future of knowledge production in marketing research: ethics, digital traces, and abductive reasoning
저자
Oliver, Mathieu Alemany; Vayre, Jean- Sébastien
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Campaign management design based on segmentation by rank clusters
저자
Paetz, Jürgen
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Can response variance effectively identify careless respondents to multi-item, unidimensional scales?
저자
Weathers, Danny; Bardakci, Ahmet
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Customer lifetime valuation using real options analysis
저자
Koosha, Hamidreza; Albadvi, Amir
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Establishing a culturally transferrable consumer innovativeness scale for radical and really new innovations in new markets
저자
Salari, Nasir; Shiu, Eric
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
From consumer panels to big data: an overview on marketing data development
저자
Auken, Stuart Van
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
From predictive uplift modeling to prescriptive uplift analytics: a practocal approach to treatment optimization while accounting for estimation risk
저자
Lo, Victor S.Y.; Pachamanova, Dessislava A.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How do consumers in the Web 2.0 era get information? Social media users' use of and reliance on traditional media
저자
Cheong, Hyukjun; Park, Jin Seong
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Impulsive buying structure in retailing: an interpretive structural modeling approach
저자
Prashar, Sanjeev; Parsad, Chandan; Tata, Sai Vijay; Sahay, Vinita
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
New approach to customer segmentation based on changes in customer value
저자
Hosseini, Monireh; Shabani, Mostafa
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Optimizing acquisition and retention spending to maximize market share
저자
Williams, Cassandra; Williams, Rice
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Price optimization - How to win a strategic whole
저자
Yang, Amoy X.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Stickiness: the value of saved money
저자
Sikkel, Dirk; Meer, Geoffrey J. L. van
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
the presence of large Spanish companies in online social networks
저자
López, Francisco José Martínez; Ordaz, Mercedes García; Sánchez, Rocío Arteaga; Moro, Alfonso Infante
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
What is the optimal number of response alternatives for rating scales? From an information processing perspective
저자
Chen, Xinxin; Yu, Hongyan; Yu, Fang
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴