충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
16건 중 16건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A decision-analysis approach to optimize marketing information-system configurations under uncertainty 미리보기
저자
Shankaranarayanan, Ganesan; Even, Adir; berger, Paul D.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Big data and the future of knowledge production in marketing research: ethics, digital traces, and abductive reasoning 미리보기
저자
Oliver, Mathieu Alemany; Vayre, Jean- Sébastien
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Campaign management design based on segmentation by rank clusters 미리보기
저자
Paetz, Jürgen
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Can response variance effectively identify careless respondents to multi-item, unidimensional scales? 미리보기
저자
Weathers, Danny; Bardakci, Ahmet
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Customer lifetime valuation using real options analysis 미리보기
저자
Koosha, Hamidreza; Albadvi, Amir
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Establishing a culturally transferrable consumer innovativeness scale for radical and really new innovations in new markets 미리보기
저자
Salari, Nasir; Shiu, Eric
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
From consumer panels to big data: an overview on marketing data development 미리보기
저자
Auken, Stuart Van
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
From predictive uplift modeling to prescriptive uplift analytics: a practocal approach to treatment optimization while accounting for estimation risk 미리보기
저자
Lo, Victor S.Y.; Pachamanova, Dessislava A.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How do consumers in the Web 2.0 era get information? Social media users' use of and reliance on traditional media 미리보기
저자
Cheong, Hyukjun; Park, Jin Seong
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Impulsive buying structure in retailing: an interpretive structural modeling approach 미리보기
저자
Prashar, Sanjeev; Parsad, Chandan; Tata, Sai Vijay; Sahay, Vinita
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
New approach to customer segmentation based on changes in customer value 미리보기
저자
Hosseini, Monireh; Shabani, Mostafa
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Optimizing acquisition and retention spending to maximize market share 미리보기
저자
Williams, Cassandra; Williams, Rice
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Price optimization - How to win a strategic whole 미리보기
저자
Yang, Amoy X.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Stickiness: the value of saved money 미리보기
저자
Sikkel, Dirk; Meer, Geoffrey J. L. van
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
the presence of large Spanish companies in online social networks 미리보기
저자
López, Francisco José Martínez; Ordaz, Mercedes García; Sánchez, Rocío Arteaga; Moro, Alfonso Infante
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
What is the optimal number of response alternatives for rating scales? From an information processing perspective 미리보기
저자
Chen, Xinxin; Yu, Hongyan; Yu, Fang
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴