충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A typology of consumer strategies for resisting advertising, and a review of mechanisms for countering them 미리보기
저자
Fransen, Marieke L.; Verlegh, Peeter W.J.; Kirmani, Amna; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Can evoking nature in advertising mislead consumers? The power of ‘executional greenwashing' 미리보기
저자
Parguel, Béatrice; Benoit-Moreau, Florence; Russell, Cristel Antonia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Disclosing the persuasive nature of advergames: moderation effects of mood on brand responses via persuasion knowledge 미리보기
저자
van Reijmersdal, Eva Adriana; Lammers, Nienke; Rozendaal, Esther; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
How to Measure Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Ham, Chang-Dae; Nelson, Michelle R.; Das, Susmita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Message framing in green advertising: the effect of construal level and consumer environmental concern 미리보기
저자
Chang, Hua; Zhang, Lingling; Xie, Guang-Xin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Persuasion in advertising: when does it work, and when does it not? 미리보기
저자
Verlegh, Peeter W.J.; Fransen, Marieke L.; Kirmani, Amna
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Persuasion knowledge and third-person perceptions in advertising: the moderating effect of regulatory competence 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The International Journal of Advertising in 2015 and beyond 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When environmental messages should be assertive: examining the moderating role of effort investment 미리보기
저자
Baek, Tae Hyun; Yoon, Sukki; Kim, Seeun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴