충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
121건 중 121건 출력
1/7 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2016 삭제
American Marketing Association] 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Adjusting the Warm-Glow Thermostat: How Incentivizing Participation in Voluntary Green Programs Moderates Their Impact on Service Satisfaction 미리보기
저자
Giebelhausen, Michael; Chun, HaeEun Helen; Cronin, J. Joseph; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advance Ordering for Healthier Eating? Field Experiments on the Relationship Between the Meal Order—Consumption Time Delay and Meal Content 미리보기
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advertising Effectiveness: The Moderating Effect of Firm Strategy 미리보기
저자
McAlister, Leigh; Srinivasan, Raji; Jindal, Niket; Cannella, Albert A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Advertising Spillovers: Evidence from Online Field Experiments and Implications for Returns on Advertising 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
An Abnormally Abnormal Intangible: Stock Returns on Customer Satisfaction 미리보기
저자
Fornell, Claes; Morgeson, Forrest V.; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Analyst Earning Forecasts and Advertising and R&D Budgets: Role of Agency Theoretic Monitoring and Bonding Costs 미리보기
저자
Chakravarty, Anindita; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Anchoring in Payment: Evaluating a Judgmental Heuristic in Field Experimental Settings 미리보기
저자
Jung, Minah H.; Perfecto, Hannah; Nelson, Leif D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
An Empirical Examination of the FDAAA-Mandated Toll-Free Statement for Consumer Reporting of Side Effects in Direct-to-Consumer Television Advertisements 미리보기
저자
Aikin, Kathryn J.; O Donoghue, Amie C.; Squire, Claudia M.; Sullivan, Helen W.; Betts, Kevin R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Assessing Performance Outcomes in Marketing 미리보기
저자
Katsikeas, Constantine S.; Morgan, Neil A.; Leonidou, Leonidas C.; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A Thematic Exploration of Digital, Social Media, and Mobile Marketing: Research Evolution from 2000 to 2015 and an Agenda for Future Inquiry 미리보기
저자
Lamberton, Cait; Stephen, Andrew T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Authority Relinquishment in Agency Relationships 미리보기
저자
Tumbat, Gülnur; Grayson, Kent
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
A ``Wide'' Variety: Effects of Horizontal Versus Vertical Display on Assortment Processing, Perceived Variety, and Choice 미리보기
저자
Deng, Xiaoyan; Kahn, Barbara E.; Unnava, H. Rao; Lee, Hyojin
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Binge Watching and Advertising 미리보기
저자
Schweidel, David A.; Moe, Wendy W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Brand Buzz in the Echoverse 미리보기
저자
Hewett, Kelly; Rand, William; Rust, Roland T.; van Heerde, Harald J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Calorie Label Formats: Using Numeric and Traffic Light Calorie Labels to Reduce Lunch Calories 미리보기
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Can Sales Uncertainty Increase Firm Profits? 미리보기
저자
Syam, Niladri; Hess, James D.; Yang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Capturing Context-Sensitive Information Usage in Choice Models via Mixtures of Information Archetypes 미리보기
저자
Swait, Joffre; Popa, Monica; Wang, Luming
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Community Participation and Consumer-to-Consumer Helping: Does Participation in Third Party—Hosted Communities Reduce One's Likelihood of Helping? 미리보기
저자
Thompson, Scott A.; Kim, Molan; Smith, Keith Marion
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Competitive Advantage Through Engagement 미리보기
저자
Kumar, V.; Pansari, Anita
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Computer Interfaces and the ``Direct-Touch'' Effect: Can iPads Increase the Choice of Hedonic Food? 미리보기
저자
Shen, Hao; Zhang, Meng; Krishna, Aradhna
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 

하단메뉴