주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
8
건 중
8
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2016
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(8)
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Reichert, Tom; LaTour, Michael S.
(1)
Grau, Stacy Landreth; Zotos, Yorgos C.
(1)
Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina; Ziamou, Paschalina
(1)
Huhmann, Bruce A.; Limbu, Yam B.
(1)
Kyrousi, Antigone G.; Panigyrakis, George G.; Panopoulos, Anastasios P.
(1)
Windels, Kasey
(1)
Yoon, Hye Jin; La Ferle, Carrie; Edwards, Steven M.
(1)
Zotos, Yorgos C.; Grau, Stacy Landreth
(1)
더보기
(3)
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(8)
발행년도
2016
(8)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A longitudinal analysis of the changing roles of gender in advertising: a content analysis of Super Bowl commercials
저자
Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina; Ziamou, Paschalina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A normative approach to motivating savings behavior: the moderating effects of attention to social comparison information
저자
Yoon, Hye Jin; La Ferle, Carrie; Edwards, Steven M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Attitudes toward ads portraying women in decorative roles and female competition: an evolutionary psychology perspective
저자
Kyrousi, Antigone G.; Panigyrakis, George G.; Panopoulos, Anastasios P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Do feminists still respond negatively to female nudity in advertising? Investigating the influence of feminist attitudes on reactions to sexual appeals
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Reichert, Tom; LaTour, Michael S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Gender stereotypes in advertising: a review of current research
저자
Grau, Stacy Landreth; Zotos, Yorgos C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Gender stereotypes in advertising: exploring new directions
저자
Zotos, Yorgos C.; Grau, Stacy Landreth
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Influence of gender stereotypes on advertising offensiveness and attitude toward advertising in general
저자
Huhmann, Bruce A.; Limbu, Yam B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Stereotypical or just typical: how do US practitioners view the role and function of gender stereotypes in advertisements?
저자
Windels, Kasey
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴