주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
55
건 중
55
건 출력
1/3
페이지
제한항목
2017
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(55)
저자
Taylor, Charles R.
(4)
unknown
(4)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Eisend, Martin
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Barrios, Andrés; Wilson, Bradley; Arias, Claudia
(1)
Bergkvist, Lars
(1)
Bernritter, Stefan F.; Loermans, Annemijn C.; Verlegh, Peeter W.J.; Smit, Edith G.
(1)
Bidmon, Sonja
(1)
Chan, Terri H.; Tse, Caleb H.; Hung, Kineta
(1)
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
(1)
Dahl, Stephan
(1)
De Veirman, Marijke; Cauberghe, Veroline; Hudders, Liselot
(1)
Farías, Pablo
(1)
Halkias, Georgios; Kokkinaki, Flora
(1)
Ham, Chang-Dae
(1)
Han, Kyoo-Hoon; Kim, Jieun
(1)
Hidalgo-Baz, María; Martos-Partal, Mercedes; González-Benito, Óscar
(1)
Hüttl-Maack, Verena; Gatter, M. Shirin
(1)
Jun, Sunkyu; Jeong, Yoojeong; Gentry, James W.; Hyun, Yong J.
(1)
Karray, Salma; Debernitz, Lidia
(1)
Ketelaar, Paul E.; Bernritter, Stefan F.; van't Riet, Jonathan; Hühn, Arief Ernst; van Woudenberg, Thabo J.; Müller, Barbara C. N.; Janssen, Loes
(1)
Kim, Kihan; Cheong, Yunjae; Kim, Hyuksoo
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(55)
발행년도
2017
(55)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Addendum
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Are pharmaceutical ads affording consumers a greater say in their health care? The evaluation and self-empowerment effects of different ad appeals in Brazil
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Brand placement in text: the short- and long-term effects of placement modality and need for cognition
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Brand placement repetition in a fictional text
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Cause-related marketing ads in the eye tracker: it depends on how you present, who sees the ad, and what you promote
저자
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Celebrity trait transference: when brands pick up endorsers' personality traits
저자
Bergkvist, Lars
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Children and advergames: the role of product involvement, prior brand attitude, persuasion knowledge and game attitude in purchase intentions and changing attitudes
저자
Vanwesenbeeck, Ini; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Comparing advertising effectiveness in South-American and North-American contexts: testing Hofstede's and Inglehart's cultural dimensions in the higher education sector
저자
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparing children's explicit and implicit understanding of advertising and placement on TV
저자
Uribe, Rodrigo; Fuentes-García, Alejandra
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer responses to different degrees of advertising adaptation: the moderating role of national openness to foreign markets
저자
Rajabi, Mahdi; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Goos, Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Corrigendum
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Corrigendum
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Creating an effective code-switched ad for monolinguals: the influence of brand origin and foreign language familiarity
저자
Lin, Ying-Ching; Wang, Kai-Yu; Hsieh, Jun-Yi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Creativity identity in Colombia: the advertising creatives’ perspective
저자
Roca, David; Wilson, Bradley; Barrios, Andres; Muñoz-Sánchez, Omar
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Disentangling location-based advertising: the effects of location congruency and medium type on consumers' ad attention and brand choice
저자
Ketelaar, Paul E.; Bernritter, Stefan F.; van't Riet, Jonathan; Hühn, Arief Ernst; van Woudenberg, Thabo J.; Müller, Barbara C. N.; Janssen, Loes
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (IMC)?
저자
Porcu, Lucia; del Barrio-García, Salvador; Alcántara-Pilar, Juan Miguel; Crespo-Almendros, Esmeralda
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Do violent movies scare away potential visitors?
저자
Yang, Fang; Vanden Bergh, Bruce; Lee, Joonghwa
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Editorial Board
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Effects of ethnic advertising on consumers of minority and majority groups: the moderating effect of humor
저자
Rößner, Anna; Kämmerer, Maren; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Exploring how consumers cope with online behavioral advertising
저자
Ham, Chang-Dae
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴