충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
55건 중 55건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Addendum 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Are pharmaceutical ads affording consumers a greater say in their health care? The evaluation and self-empowerment effects of different ad appeals in Brazil 미리보기
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Brand placement in text: the short- and long-term effects of placement modality and need for cognition 미리보기
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Brand placement repetition in a fictional text 미리보기
저자
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Cause-related marketing ads in the eye tracker: it depends on how you present, who sees the ad, and what you promote 미리보기
저자
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Celebrity trait transference: when brands pick up endorsers' personality traits 미리보기
저자
Bergkvist, Lars
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Children and advergames: the role of product involvement, prior brand attitude, persuasion knowledge and game attitude in purchase intentions and changing attitudes 미리보기
저자
Vanwesenbeeck, Ini; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Comparing advertising effectiveness in South-American and North-American contexts: testing Hofstede's and Inglehart's cultural dimensions in the higher education sector 미리보기
저자
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparing children's explicit and implicit understanding of advertising and placement on TV 미리보기
저자
Uribe, Rodrigo; Fuentes-García, Alejandra
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumer responses to different degrees of advertising adaptation: the moderating role of national openness to foreign markets 미리보기
저자
Rajabi, Mahdi; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Goos, Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Corrigendum 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Corrigendum 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Creating an effective code-switched ad for monolinguals: the influence of brand origin and foreign language familiarity 미리보기
저자
Lin, Ying-Ching; Wang, Kai-Yu; Hsieh, Jun-Yi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Creativity identity in Colombia: the advertising creatives’ perspective 미리보기
저자
Roca, David; Wilson, Bradley; Barrios, Andres; Muñoz-Sánchez, Omar
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Disentangling location-based advertising: the effects of location congruency and medium type on consumers' ad attention and brand choice 미리보기
저자
Ketelaar, Paul E.; Bernritter, Stefan F.; van't Riet, Jonathan; Hühn, Arief Ernst; van Woudenberg, Thabo J.; Müller, Barbara C. N.; Janssen, Loes
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (IMC)? 미리보기
저자
Porcu, Lucia; del Barrio-García, Salvador; Alcántara-Pilar, Juan Miguel; Crespo-Almendros, Esmeralda
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Do violent movies scare away potential visitors? 미리보기
저자
Yang, Fang; Vanden Bergh, Bruce; Lee, Joonghwa
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Editorial Board 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Effects of ethnic advertising on consumers of minority and majority groups: the moderating effect of humor 미리보기
저자
Rößner, Anna; Kämmerer, Maren; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Exploring how consumers cope with online behavioral advertising 미리보기
저자
Ham, Chang-Dae
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴