충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
125건 중 125건 출력
1/7 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2018 삭제
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Commentary on ``Transformative Marketing: The Next 20 Years'' 미리보기
저자
Varadarajan, Rajan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Agglomeration as a Driver of the Volume of Electronic Word of Mouth in the Restaurant Industry 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Zhang, Jurui
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An Empirical Analysis of the Joint Effects of Shoppers' Goals and Attribute Display on Shoppers' Evaluations 미리보기
저자
Guha, Abhijit; Biswas, Abhijit; Grewal, Dhruv; Bhowmick, Sandeep; Nordfält, Jens
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Anticonsumption as Tactical Response to Institutionalized Subordination: The Case of Materially Deprived Anticonsumers 미리보기
저자
Cherrier, Hélène; Hill, Ronald Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Anticonsumption Consciousness in Pursuit of Sustainability 미리보기
저자
Guillard, Valérie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
App Popularity: Where in the World Are Consumers Most Sensitive to Price and User Ratings? 미리보기
저자
Kübler, Raoul; Pauwels, Koen; Yildirim, Gökhan; Fandrich, Thomas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Probit Model with Structured Covariance for Similarity Effects and Source of Volume Calculations 미리보기
저자
Dotson, Jeffrey P.; Howell, John R.; Brazell, Jeff D.; Otter, Thomas; Lenk, Peter J.; MacEachern, Steve; Allenby, Greg M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Are You Back for Good or Still Shopping Around? Investigating Customers' Repeat Churn Behavior 미리보기
저자
Kumar, V.; Leszkiewicz, Agata; Herbst, Angeliki
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Study of Bidding Behavior in Voluntary-Pay Philanthropic Auctions 미리보기
저자
Haruvy, Ernan; Leszczyc, Peter T. L. Popkowski
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A Theory of Customer Valuation: Concepts, Metrics, Strategy, and Implementation 미리보기
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Attention, Information Processing, and Choice in Incentive-Aligned Choice Experiments 미리보기
저자
Yang, Liu; Toubia, Olivier; de Jong, Martijn G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Best in Class or Simply the Best? The Impact of Absolute Versus Relative Ecolabeling Approaches 미리보기
저자
Hille, Stefanie Lena; Geiger, Christian; Loock, Moritz; Peloza, John
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Cashback Is Cash Forward: Delaying a Discount to Entice Future Spending 미리보기
저자
Vana, Prasad; Lambrecht, Anja; Bertini, Marco
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Circle of Incompetence: Sense of Understanding as an Improper Guide to Investment Risk 미리보기
저자
Long, Andrew R.; Fernbach, Philip M.; de Langhe, Bart
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Clustering, Knowledge Sharing, and Intrabrand Competition: A Multiyear Analysis of an Evolving Franchise System 미리보기
저자
Butt, Moeen Naseer; Antia, Kersi D.; Murtha, Brian R.; Kashyap, Vishal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Responses to For-Profit Firms Exercising Religious Freedom in the Marketplace 미리보기
저자
Fitzgerald, M. Paula; Donovan, Karen Russo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Response to Disclosures in Digitally Retouched Advertisements 미리보기
저자
Schirmer, Nadine A.; Schwaiger, Manfred; Taylor, Charles R.; Costello, John P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Converging on a New Theoretical Foundation for Selling 미리보기
저자
Hartmann, Nathaniel N.; Wieland, Heiko; Vargo, Stephen L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Corporate Board Interlocks and New Product Introductions 미리보기
저자
Srinivasan, Raji; Wuyts, Stefan; Mallapragada, Girish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Customer-Based Corporate Valuation for Publicly Traded Noncontractual Firms 미리보기
저자
McCarthy, Daniel M.; Fader, Peter S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 

하단메뉴