충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
54건 중 54건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
#Me and brands: understanding brand-selfie posters on social media 미리보기
저자
Sung, Yongjun; Kim, Eunice; Choi, Sejung Marina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising to the masses: the effects of crowding on the attention to place-based advertising 미리보기
저자
Wilson, Rick T.; Suh, Taewon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An investigation of the influence of cinema environment on advertising effectiveness 미리보기
저자
Yuan, Sheng
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Augment yourself through virtual mirror: the impact of self-viewing and narcissism on consumer responses 미리보기
저자
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Caring for her: the influence of presumed influence on female consumers' attitudes towards advertising featuring gender-stereotyped portrayals 미리보기
저자
Åkestam, Nina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Children's attitudinal and behavioral reactions to product placements: investigating the role of placement frequency, placement integration, and parental mediation 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Development of the Persuasion Knowledge Scales of Sponsored Content (PKS-SC) 미리보기
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Dima, Alexandra L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Disclosing brand placement to young children 미리보기
저자
De Pauw, Pieter; Hudders, Liselot; Cauberghe, Verolien
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Do we always adopt Facebook friends' eWOM postings? The role of social identity and threat 미리보기
저자
Kim, Yaeri; Park, Yookyung; Lee, Youseok; Park, Kiwan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Explaining the use and effects of humour in advertising: an evolutionary perspective 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Exploring antecedents of attitudes and skepticism towards pharmaceutical advertising and inter-attitudinal and inter-skepticism consistency on three levels: an international study 미리보기
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Family-based treatment for obesity in tweens: a three-year longitudinal follow-up study 미리보기
저자
Cheon, Hongsik J.; Fraser, Jay R.; Nguyen, Trang Kieu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Generational Research and Advertising to Millennials 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Global Consumer Culture and Advertising Research 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How advertising in offline media drives reach of and engagement with brands on Facebook 미리보기
저자
Voorveld, Hilde A. M.; Araujo, Theo; Bernritter, Stefan F.; Rietberg, Edwin; Vliegenthart, Rens
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How consumers' values influence responses to male and female gender role stereotyping in advertising 미리보기
저자
De Meulenaer, Sarah; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Influences of motivations and lifestyles on intentions to use smartphone applications 미리보기
저자
Kim, Juran; Lee, Ki Hoon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Investigating the persuasive impact and underlying processes of interactive magazine ads in a real-life setting 미리보기
저자
Rauwers, Fabiënne; Voorveld, Hilde A. M.; Neijens, Peter C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Let's Get Real (Time)! The potential of real-time marketing to catalyze the sharing of brand messages 미리보기
저자
Willemsen, Lotte M.; Mazerant, Komala; Kamphuis, Anne-Lise; van der Veen, Gerrita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Look at that body! How anthropomorphic package shapes systematically appeal to consumers 미리보기
저자
De Bondt, Caroline; Van Kerckhove, Anneleen; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴