주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
54
건 중
54
건 출력
1/3
페이지
제한항목
2018
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(54)
저자
Taylor, Charles R.
(4)
Eisend, Martin
(2)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
Beal, Virginia; Romaniuk, Jenni; Sharp, Byron
(1)
Bhandari, Manu; Rodgers, Shelly
(1)
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Dima, Alexandra L.
(1)
Chang, Chun-Tuan; Wu, Yuan-Ciao; Lee, Yu-Kang; Chu, Xing-Yu
(1)
Chen, Huan; Zhou, Liling
(1)
Cheon, Hongsik J.; Fraser, Jay R.; Nguyen, Trang Kieu
(1)
Chu, Shu-Chuan; Kim, Juran
(1)
De Bondt, Caroline; Van Kerckhove, Anneleen; Geuens, Maggie
(1)
De Meulenaer, Sarah; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Eisend, Martin
(1)
De Pauw, Pieter; Hudders, Liselot; Cauberghe, Verolien
(1)
De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie; Kolomiiets, Alona
(1)
Fang, Yu-Hui; Tang, Kwei; Li, Chia-Ying; Wu, Chia-Chi
(1)
Feng, Yang; Park, Jiwoo
(1)
Fong Yee Chan, Fanny; Lowe, Ben
(1)
Gvili, Yaniv; Levy, Shalom; Zwilling, Moty
(1)
Hayes, Jameson L.; Shan, Yan; King, Karen Whitehill
(1)
Ketelaar, Paul Edwin; van't Riet, Jonathan; Thorbjornsen, Helge; Buijzen, Moniek
(1)
Kim, Dong Hoo; Sung, Yongjun; Drumwright, Minette
(1)
Kim, Juran; Lee, Ki Hoon
(1)
Kim, Mikyoung; Song, Doori
(1)
Kim, Sora; Haley, Eric
(1)
Kim, Su Jung; Maslowska, Ewa; Malthouse, Edward C.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(54)
발행년도
2018
(54)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
#Me and brands: understanding brand-selfie posters on social media
저자
Sung, Yongjun; Kim, Eunice; Choi, Sejung Marina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising to the masses: the effects of crowding on the attention to place-based advertising
저자
Wilson, Rick T.; Suh, Taewon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An investigation of the influence of cinema environment on advertising effectiveness
저자
Yuan, Sheng
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Augment yourself through virtual mirror: the impact of self-viewing and narcissism on consumer responses
저자
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Caring for her: the influence of presumed influence on female consumers' attitudes towards advertising featuring gender-stereotyped portrayals
저자
Åkestam, Nina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Children's attitudinal and behavioral reactions to product placements: investigating the role of placement frequency, placement integration, and parental mediation
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Development of the Persuasion Knowledge Scales of Sponsored Content (PKS-SC)
저자
Boerman, Sophie C.; van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Dima, Alexandra L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Disclosing brand placement to young children
저자
De Pauw, Pieter; Hudders, Liselot; Cauberghe, Verolien
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Do we always adopt Facebook friends' eWOM postings? The role of social identity and threat
저자
Kim, Yaeri; Park, Yookyung; Lee, Youseok; Park, Kiwan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Explaining the use and effects of humour in advertising: an evolutionary perspective
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Exploring antecedents of attitudes and skepticism towards pharmaceutical advertising and inter-attitudinal and inter-skepticism consistency on three levels: an international study
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Family-based treatment for obesity in tweens: a three-year longitudinal follow-up study
저자
Cheon, Hongsik J.; Fraser, Jay R.; Nguyen, Trang Kieu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Generational Research and Advertising to Millennials
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Global Consumer Culture and Advertising Research
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How advertising in offline media drives reach of and engagement with brands on Facebook
저자
Voorveld, Hilde A. M.; Araujo, Theo; Bernritter, Stefan F.; Rietberg, Edwin; Vliegenthart, Rens
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How consumers' values influence responses to male and female gender role stereotyping in advertising
저자
De Meulenaer, Sarah; Dens, Nathalie; De Pelsmacker, Patrick; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Influences of motivations and lifestyles on intentions to use smartphone applications
저자
Kim, Juran; Lee, Ki Hoon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Investigating the persuasive impact and underlying processes of interactive magazine ads in a real-life setting
저자
Rauwers, Fabiënne; Voorveld, Hilde A. M.; Neijens, Peter C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Let's Get Real (Time)! The potential of real-time marketing to catalyze the sharing of brand messages
저자
Willemsen, Lotte M.; Mazerant, Komala; Kamphuis, Anne-Lise; van der Veen, Gerrita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Look at that body! How anthropomorphic package shapes systematically appeal to consumers
저자
De Bondt, Caroline; Van Kerckhove, Anneleen; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴