충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
140건 중 140건 출력
1/7 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2019 삭제
American Marketing Association] 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cinderella Story: How Past Identity Salience Boosts Demand for Repurposed Products 미리보기
저자
Kamleitner, Bernadette; Thürridl, Carina; Martin, Brett A. S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Addictive De-Vices: A Public Policy Analysis of Sources and Solutions to Digital Addiction 미리보기
저자
Berthon, Pierre; Pitt, Leyland; Campbell, Colin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Algorithm Overdependence: How the Use of Algorithmic Recommendation Systems Can Increase Risks to Consumer Well-Being 미리보기
저자
Banker, Sachin; Khetani, Salil
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
An Empirical Comparison of Consumer Innovation Adoption Models: Implications for Subsistence Marketplaces 미리보기
저자
Hasan, Rajibul; Lowe, Ben; Petrovici, Dan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A New Era at Journal of Public Policy & Marketing Begins 미리보기
저자
Wiener, Joshua L.; Ellen, Pam Scholder; Burton, Scot
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
An Experimental Investigation of the Effects of Retargeted Advertising: The Role of Frequency and Timing 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.; Narayanan, Sridhar; Kalyanam, Kirthi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
An Integrated Power and Efficiency Model of Contractual Channel Governance: Theory and Empirical Evidence 미리보기
저자
Carson, Stephen J.; Ghosh, Mrinal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Assessing Sensitive Consumer Behavior Using the Item Count Response Technique 미리보기
저자
de Jong, Martijn G.; Pieters, Rik
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Tale of Two Twitterspheres: Political Microblogging During and After the 2016 Primary and Presidential Debates 미리보기
저자
Berman, Ron; Melumad, Shiri; Humphrey, Colman; Meyer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A Test of Policy Makers' Formal and Lay Theories Regarding Health Care Prices 미리보기
저자
Fitzgerald, M. Paula; Yencha, Christopher
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Bayesian Nonparametric Dynamic Methods: Applications to Linear and Nonlinear Advertising Models 미리보기
저자
Bruce, Norris I.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Brand Coolness 미리보기
저자
Warren, Caleb; Batra, Rajeev; Loureiro, Sandra Maria Correia; Bagozzi, Richard P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Branded Apps and Their Impact on Firm Value: A Design Perspective 미리보기
저자
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.; Slotegraaf, Rebecca J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Brand Name Types and Consumer Demand: Evidence from China's Automobile Market 미리보기
저자
Wu, Fang; Sun, Qi; Grewal, Rajdeep; Li, Shanjun
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Can Advertising Investments Counter the Negative Impact of Shareholder Complaints on Firm Value? 미리보기
저자
Wies, Simone; Hoffmann, Arvid Oskar Ivar; Aspara, Jaakko; Pennings, Joost M. E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Capital Market Returns to New Product Development Success: Informational Effects on Product Market Advertising 미리보기
저자
Park, Kyung M.; Chintagunta, Pradeep K.; Suk, Inho
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Challenging the Boundaries of Marketing 미리보기
저자
Moorman, Christine; van Heerde, Harald J.; Moreau, C. Page; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Climb or Jump: Status-Based Seeding in User-Generated Content Networks 미리보기
저자
Lanz, Andreas; Goldenberg, Jacob; Shapira, Daniel; Stahl, Florian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Commentary: Marketing and the Sharing Economy: Digital Economy and Emerging Market Challenges 미리보기
저자
Chen, Yubo; Wang, Liantao
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Commentary: The Twilight of Brand and Consumerism? Digital Trust, Cultural Meaning, and the Quest for Connection in the Sharing Economy 미리보기
저자
Sundararajan, Arun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 

하단메뉴