주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
16
건 중
16
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2019
Michigan State University Press
검색결과제한
자료유형
기사
(16)
저자
Allman, Helena F.; Hewett, Kelly; Kaur, Mandeep
(1)
Balabanis, George; Stathopoulou, Anastasia; Qiao, Jiayu
(1)
Diamantopoulos, Adamantios; Davvetas, Vasileios; Bartsch, Fabian; Mandler, Timo; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Eisend, Martin
(1)
Hofer, Katharina Maria; Niehoff-Hoeckner, Lisa Maria; Totzek, Dirk
(1)
Katsikeas, Constantine S.
(1)
Kim, Moon-Yong; Moon, Sangkil; Iacobucci, Dawn
(1)
Lee, Hannah Soobin; Griffith, David A.
(1)
Leonidou, Leonidas C.; Aykol, Bilge; Fotiadis, Thomas A.; Zeriti, Athina; Christodoulides, Paul
(1)
Leonidou, Leonidas C.; Kvasova, Olga; Christodoulides, Paul; Tokar, Sergii
(1)
Liu, Maggie Wenjing; Zhang, Lijun; Keh, Hean Tat
(1)
Paparoidamis, Nicholas G.; Tran, Huong Thi Thanh; Leonidou, Constantinos N.
(1)
Samiee, Saeed; Chirapanda, Suthawan
(1)
Steenkamp, Jan-Benedict E. M.
(1)
Strizhakova, Yuliya; Coulter, Robin A.
(1)
Talay, M. Berk; Akdeniz, M. Billur; Obal, Michael; Townsend, Janell D.
(1)
Tower, Annette P.; Hewett, Kelly; Fenik, Anton P.
(1)
더보기
(11)
더보기 취소
출판사
Michigan State University Press
(16)
발행년도
2019
(16)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Building Customer Loyalty in Intercultural Service Encounters: The Role of Service Employees' Cultural Intelligence
저자
Paparoidamis, Nicholas G.; Tran, Huong Thi Thanh; Leonidou, Constantinos N.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Consumer Responses to High Service Attentiveness: A Cross-Cultural Examination
저자
Liu, Maggie Wenjing; Zhang, Lijun; Keh, Hean Tat
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Favoritism Toward Foreign and Domestic Brands: A Comparison of Different Theoretical Explanations
저자
Balabanis, George; Stathopoulou, Anastasia; Qiao, Jiayu
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
From the Editor in Chief: Thank You and Good Luck
저자
Katsikeas, Constantine S.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Global Versus Local Consumer Culture: Theory, Measurement, and Future Research Directions
저자
Steenkamp, Jan-Benedict E. M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
International Marketing Strategy in Emerging-Market Exporting Firms
저자
Samiee, Saeed; Chirapanda, Suthawan
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
On the Interplay Between Consumer Dispositions and Perceived Brand Globalness: Alternative Theoretical Perspectives and Empirical Assessment
저자
Diamantopoulos, Adamantios; Davvetas, Vasileios; Bartsch, Fabian; Mandler, Timo; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Eisend, Martin
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Organizing and Implementing Export Pricing: Performance Effects and Moderating Factors
저자
Hofer, Katharina Maria; Niehoff-Hoeckner, Lisa Maria; Totzek, Dirk
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Personality Traits, Consumer Animosity, and Foreign Product Avoidance: The Moderating Role of Individual Cultural Characteristics
저자
Leonidou, Leonidas C.; Kvasova, Olga; Christodoulides, Paul; Tokar, Sergii
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Spatial Distance Construal Perspectives on Cause-Related Marketing: The Importance of Nationalism in Russia
저자
Strizhakova, Yuliya; Coulter, Robin A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Stock Market Reactions to New Product Launches in International Markets: The Moderating Role of Culture
저자
Talay, M. Berk; Akdeniz, M. Billur; Obal, Michael; Townsend, Janell D.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Balancing of Country-Based Interaction Orientation and Marketing Strategy Implementation Adaptation/Standardization for Profit Growth in Multinational Corporations
저자
Lee, Hannah Soobin; Griffith, David A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Influence of Global Brand Distribution on Brand Popularity on Social Media
저자
Kim, Moon-Yong; Moon, Sangkil; Iacobucci, Dawn
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Role of Cultural Distance Across Quantiles of International Joint Venture Longevity
저자
Tower, Annette P.; Hewett, Kelly; Fenik, Anton P.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Role of Exporters' Emotional Intelligence in Building Foreign Customer Relationships
저자
Leonidou, Leonidas C.; Aykol, Bilge; Fotiadis, Thomas A.; Zeriti, Athina; Christodoulides, Paul
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Understanding Cultural Differences in Consumers' Reactions to Foreign-Market Brand Extensions: The Role of Thinking Styles
저자
Allman, Helena F.; Hewett, Kelly; Kaur, Mandeep
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴