충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
64건 중 64건 출력
1/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising nativeness as a function of content and design congruence 미리보기
저자
Kim, Jooyoung; Choi, Dongwon; Kim, Hanyoung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising targeting young children: an overview of 10 years of research (2006–2016) 미리보기
저자
De Jans, Steffi; Van de Sompel, Dieneke; Hudders, Liselot; Cauberghe, Veroline
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An empirical investigation on the antecedents of consumers' cognitions of and attitudes towards digital signage advertising 미리보기
저자
Lee, Heejun; Cho, Chang-Hoan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Are we who we follow? Computationally analyzing human personality and brand following on Twitter 미리보기
저자
Yun, Joseph T.; Pamuksuz, Utku; Duff, Brittany R. L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Aspects of visual metaphor: an operational typology of visual rhetoric for research in advertising 미리보기
저자
Peterson, Matthew O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication 미리보기
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication 미리보기
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Being funny is not enough: the influence of perceived humor and negative emotional reactions on brand attitudes 미리보기
저자
Warren, Caleb; Carter, Erin Percival; McGraw, A. Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research 미리보기
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumers' responses to native vs. banner advertising: moderation of persuasion knowledge on interaction effects of ad type and placement type 미리보기
저자
Kim, Seunghyun; Youn, Seounmi; Yoon, Doyle
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People's Republic of China 미리보기
저자
Gregory, Gary D.; Crawford, Heather J.; ; Ngo, Liem
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Does mindset matter for using social networking sites?: understanding motivations for and uses of Instagram with growth versus fixed mindset 미리보기
저자
Song, Young-A; Lee, So Young; Kim, Yoojung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Does sexual humor work on mars, but not on Venus? An exploration of consumer acceptance of sexually humorous advertising 미리보기
저자
Mayer, James Mark; Kumar, Piyush; Yoon, Hye Jin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Eat, drink, and create content: a multi-method exploration of visual social media marketing content 미리보기
저자
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Editorial: Artificial intelligence, customized communications, privacy, and the General Data Protection Regulation (GDPR) 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective 미리보기
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective 미리보기
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Electronic word-of-mouth (eWOM) on WeChat: examining the influence of sense of belonging, need for self-enhancement, and consumer engagement on Chinese travellers' eWOM 미리보기
저자
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Ethnic influences on attractiveness and trustworthiness perceptions of celebrity endorsers 미리보기
저자
Lord, Kenneth R.; Putrevu, Sanjay; Collins, Alice F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Exploring the impact of affect on the effectiveness of comparative versus non-comparative advertisements 미리보기
저자
Wu, Linwan; Wen, Taylor Jing
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴