주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
64
건 중
64
건 출력
1/4
페이지
제한항목
2019
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(64)
저자
Taylor, Charles R.
(4)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Bao, Tong (Tony); Chang, Tung-lung Steven; Kim, Alex Jiyoung; Moon, Sue H.
(1)
Bartsch, Anne; Kloß, Andrea
(1)
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
(1)
Chen, Li; Zhu, Fengxia; Zou, Shaoming; Chen, Yiwen
(1)
Cho, Chang-Hoan; Park, Jin Seong
(1)
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
(1)
De Jans, Steffi; Van de Sompel, Dieneke; Hudders, Liselot; Cauberghe, Veroline
(1)
Evans, Nathaniel J.; Wojdynski, Bartosz W.; Grubbs Hoy, Mariea
(1)
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
(1)
Gregory, Gary D.; Crawford, Heather J.; ; Ngo, Liem
(1)
Guitart, Ivan A.; Hervet, Guillaume; Hildebrand, Diogo
(1)
Ivanov, Lachezar; Eisend, Martin; Bayon, Tomas
(1)
Kim, Dong Hoo
(1)
Kim, Jooyoung; Choi, Dongwon; Kim, Hanyoung
(1)
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(64)
발행년도
2019
(64)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Advertising nativeness as a function of content and design congruence
저자
Kim, Jooyoung; Choi, Dongwon; Kim, Hanyoung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising targeting young children: an overview of 10 years of research (2006–2016)
저자
De Jans, Steffi; Van de Sompel, Dieneke; Hudders, Liselot; Cauberghe, Veroline
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An empirical investigation on the antecedents of consumers' cognitions of and attitudes towards digital signage advertising
저자
Lee, Heejun; Cho, Chang-Hoan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Are we who we follow? Computationally analyzing human personality and brand following on Twitter
저자
Yun, Joseph T.; Pamuksuz, Utku; Duff, Brittany R. L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Aspects of visual metaphor: an operational typology of visual rhetoric for research in advertising
저자
Peterson, Matthew O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Being funny is not enough: the influence of perceived humor and negative emotional reactions on brand attitudes
저자
Warren, Caleb; Carter, Erin Percival; McGraw, A. Peter
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumers' responses to native vs. banner advertising: moderation of persuasion knowledge on interaction effects of ad type and placement type
저자
Kim, Seunghyun; Youn, Seounmi; Yoon, Doyle
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People's Republic of China
저자
Gregory, Gary D.; Crawford, Heather J.; ; Ngo, Liem
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Does mindset matter for using social networking sites?: understanding motivations for and uses of Instagram with growth versus fixed mindset
저자
Song, Young-A; Lee, So Young; Kim, Yoojung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Does sexual humor work on mars, but not on Venus? An exploration of consumer acceptance of sexually humorous advertising
저자
Mayer, James Mark; Kumar, Piyush; Yoon, Hye Jin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Eat, drink, and create content: a multi-method exploration of visual social media marketing content
저자
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Editorial: Artificial intelligence, customized communications, privacy, and the General Data Protection Regulation (GDPR)
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Electronic word-of-mouth (eWOM) on WeChat: examining the influence of sense of belonging, need for self-enhancement, and consumer engagement on Chinese travellers' eWOM
저자
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Ethnic influences on attractiveness and trustworthiness perceptions of celebrity endorsers
저자
Lord, Kenneth R.; Putrevu, Sanjay; Collins, Alice F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Exploring the impact of affect on the effectiveness of comparative versus non-comparative advertisements
저자
Wu, Linwan; Wen, Taylor Jing
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
임시보관함보기
하단메뉴