주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
13
건 중
13
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2020
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(13)
저자
Bang, Hyejin; Choi, Dongwon; Wojdynski, Bartosz W.; Lee, Yen-I
(1)
Breves, Priska; Schramm, Holger
(1)
Champlin, Sara; Sterbenk, Yvette; Windels, Kasey; Poteet, Maddison
(1)
Chohan, Raeesah; Watson, Richard; Pitt, Leyland
(1)
Choi, Chang Suk; Cho, Yoon-Na; Ko, Eunju; Kim, Sang Jin; Kim, Kyung Hoon; Sarkees, Matthew E.
(1)
Chung, Jaihak; Eoh, Jiyeon
(1)
Kim, Hyuksoo; Youn, Seounmi
(1)
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
(1)
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
(1)
Pickett, Andrew C.; Brison, Natasha T.
(1)
Taylor, Charles R.
(1)
Vargo, Chris; Gangadharbatla, Harsha; Hopp, Toby
(1)
더보기
(7)
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(13)
발행년도
2020
(13)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Consumers as time travellers: the moderating effects of risk perception and construal level on consumers' responses to temporal framing
저자
Kim, Hyuksoo; Youn, Seounmi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Corporate sustainability efforts and e-WOM intentions in social platforms
저자
Choi, Chang Suk; Cho, Yoon-Na; Ko, Eunju; Kim, Sang Jin; Kim, Kyung Hoon; Sarkees, Matthew E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Correction
저자
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
EWOM across channels: comparing the impact of self-enhancement, positivity bias and vengeance on Facebook and Twitter
저자
Vargo, Chris; Gangadharbatla, Harsha; Hopp, Toby
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Good for the feelings, bad for the memory: the impact of 3D versus 2D movies on persuasion knowledge and brand placement effectiveness
저자
Breves, Priska; Schramm, Holger
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
How brand-cause fit shapes real world advertising messages: a qualitative exploration of 'femvertising'
저자
Champlin, Sara; Sterbenk, Yvette; Windels, Kasey; Poteet, Maddison
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
How the level of personalization affects the effectiveness of personalized ad messages: the moderating role of narcissism
저자
Bang, Hyejin; Choi, Dongwon; Wojdynski, Bartosz W.; Lee, Yen-I
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Imagination matters: do consumers' imagery processing and self-regulatory goals affect the persuasiveness of metaphor in advertising?
저자
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Lose like a man: body image and celebrity endorsement effects of weight loss product purchase intentions
저자
Pickett, Andrew C.; Brison, Natasha T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Naming strategies as a tool for communication: application to movie titles
저자
Chung, Jaihak; Eoh, Jiyeon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Paradoxical side effects of green advertising: how purchasing green products may instigate licensing effects for consumers with a weak environmental identity
저자
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Perspectives: client–agency opportunism: how does it happen and what can we do about it?
저자
Chohan, Raeesah; Watson, Richard; Pitt, Leyland
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
What the Business Roundtable's Statement on the Purpose of a Corporation Means for the Study of Corporate Social Responsibility in Advertising
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴