충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
1/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
7 PILLARS FOR SUCCESSFUL ANALYTICS IMPLEMENTATION 미리보기
저자
Harriott, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Bayesian Approach to Estimating Household Parameters 미리보기
저자
Rossi, P. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Bounded Rationality Model of Information Search and Choice in Preference Measurement 미리보기
저자
Yang, Liu; Toubia, Olivier; de Jong, Martijn G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
ACADEMICALLY SPEAKING The Relevance of Being Bayes 미리보기
저자
Allenby, G.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Cinderella Story: How Past Identity Salience Boosts Demand for Repurposed Products 미리보기
저자
Kamleitner, Bernadette; Thürridl, Carina; Martin, Brett A. S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Coconstructed World: Adolescent Self-Socialization on the Internet 미리보기
저자
Anderson, L.; McCabe, D.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Commentary on ``Transformative Marketing: The Next 20 Years'' 미리보기
저자
Varadarajan, Rajan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
A Comprehensive Typology of Ethnic Identities: Implications for Marketing and Public Policy 미리보기
저자
D Rozario, Denver; Yang, Guang
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion 미리보기
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A Critical Spatial Approach to Marketplace Exclusion and Inclusion 미리보기
저자
Saatcioglu, B.; Ozanne, J.L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
A cross-national comparative study of new product development processes: Japan and the United 미리보기
저자
Song, X. Michael
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
A Cross-National Comparative Study of New Product Development Processes: Japan and the United States 미리보기
저자
Song, X. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Activating Consumers for Better Service Coproduction Outcomes Through Eustress: The Interplay of Firm-Assigned Workload, Service Literacy, and Organizational Support 미리보기
저자
Mende, Martin; Scott, Maura L.; Bitner, Mary Jo; Ostrom, Amy L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Addictive De-Vices: A Public Policy Analysis of Sources and Solutions to Digital Addiction 미리보기
저자
Berthon, Pierre; Pitt, Leyland; Campbell, Colin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Adding Bricks to Clicks: Predicting the Patterns of Cross-Channel Elasticities Over Time 미리보기
저자
Avery, J.; Steenburgh, T.J.; Deighton, J.; Caravella, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Adjusting the Warm-Glow Thermostat: How Incentivizing Participation in Voluntary Green Programs Moderates Their Impact on Service Satisfaction 미리보기
저자
Giebelhausen, Michael; Chun, HaeEun Helen; Cronin, J. Joseph; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Advance Ordering for Healthier Eating? Field Experiments on the Relationship Between the Meal Order—Consumption Time Delay and Meal Content 미리보기
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Advertising and Consumer Awareness of New, Differentiated Products 미리보기
저자
Barroso, A.; Llobet, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Advertising Claim Objectivity: Antecedents and Effects 미리보기
저자
Darley, W. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Advertising Effectiveness: The Moderating Effect of Firm Strategy 미리보기
저자
McAlister, Leigh; Srinivasan, Raji; Jindal, Niket; Cannella, Albert A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴