주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
1,382
건 중
1,382
건 출력
11/70
페이지
제한항목
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
검색결과제한
자료유형
기사
(1375)
연간물
(7)
저자
American Marketing Association
(6)
Wyner, G.
(5)
Crosby, L.A.
(4)
Kumar, V.
(4)
Schultz, D.E.
(4)
Smith, J.W.
(4)
Stewart, David W.
(4)
unknown
(4)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(3)
Hunt, S. D.
(3)
Kumar, V.
(3)
Mancuso, J.; Stuth, K.
(3)
McNeal, M.
(3)
Stewart, D.W.
(3)
Teas, R. K.
(3)
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
(2)
Balasubramanian, Siva K
(2)
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
(2)
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
(2)
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
(2)
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
(2)
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
(2)
Czinkota, M.
(2)
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Day, G. S.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(751)
American Marketing Association]
(472)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(159)
발행년도
2012
(197)
2013
(184)
2014
(147)
2019
(140)
2017
(139)
2018
(125)
2016
(121)
2015
(115)
1997
(56)
1993
(44)
1980
(38)
1994
(34)
1995
(29)
1996
(7)
1936
(1)
1964
(1)
1967
(1)
1983
(1)
1989
(1)
1992
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
언어
영어
(7)
소장처
중앙도서관
(7)
경상대학
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
201.
서명
Complexity Effects in Choice Experiment-Based Models
저자
Dellaert, G.C.; Donkers, B.; van Soest, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Computer Interfaces and the ``Direct-Touch'' Effect: Can iPads Increase the Choice of Hedonic Food?
저자
Shen, Hao; Zhang, Meng; Krishna, Aradhna
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
Concentrate on Success Remaining relevant requires strategic connection with consumers, not over-saturating campaigns
저자
Milgrom, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Conditional Projection: How Own Evaluations Influence Beliefs About Others Whose Choices Are Known
저자
Orhun, A.Y.; Urminsky, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Conflict Management and Outcomes in Franchise Relationships: The Role of Regulation
저자
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Conflicts at the Bottom of the Pyramid: Profitability, Poverty Alleviation, and Neoliberal Governmentality
저자
Varman, R.; Skalen, P.; Belk, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Consumer Behavior in ``Equilibrium'': How Experiencing Physical Balance Increases Compromise Choice
저자
Larson, J.S.; Billeter, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Consumer Evaluations of Sale Prices: Role of the Subtraction Principle
저자
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Consumer-Generated Ads: Does Awareness of Advertising Co-Creation Help or Hurt Persuasion?
저자
Thompson, D.V.; Malaviya, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Consumer Neuroscience: Applications, Challenges, and Possible Solutions
저자
Plassmann, Hilke; Venkatraman, Vinod; Huettel, Scott; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Consumer Participation in Coproduction: ``I Made It Myself'' Effects on Consumers' Sensory Perceptions and Evaluations of Outcome and Input Product
저자
Troye, S.V.; Supphellen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Consumer Preferences for Annuity Attributes: Beyond Net Present Value
저자
Shu, Suzanne B.; Zeithammer, Robert; Payne, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
Consumer Responses to For-Profit Firms Exercising Religious Freedom in the Marketplace
저자
Fitzgerald, M. Paula; Donovan, Karen Russo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
임시보관함보기
하단메뉴