충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
11/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
Complexity Effects in Choice Experiment-Based Models 미리보기
저자
Dellaert, G.C.; Donkers, B.; van Soest, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Computer Interfaces and the ``Direct-Touch'' Effect: Can iPads Increase the Choice of Hedonic Food? 미리보기
저자
Shen, Hao; Zhang, Meng; Krishna, Aradhna
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
Concentrate on Success Remaining relevant requires strategic connection with consumers, not over-saturating campaigns 미리보기
저자
Milgrom, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Conditional Projection: How Own Evaluations Influence Beliefs About Others Whose Choices Are Known 미리보기
저자
Orhun, A.Y.; Urminsky, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Conflict Management and Outcomes in Franchise Relationships: The Role of Regulation 미리보기
저자
Antia, K.D.; Zheng, X.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Conflicts at the Bottom of the Pyramid: Profitability, Poverty Alleviation, and Neoliberal Governmentality 미리보기
저자
Varman, R.; Skalen, P.; Belk, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives 미리보기
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Consumer Behavior in ``Equilibrium'': How Experiencing Physical Balance Increases Compromise Choice 미리보기
저자
Larson, J.S.; Billeter, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity 미리보기
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Consumer Evaluations of Sale Prices: Role of the Subtraction Principle 미리보기
저자
Biswas, A.; Bhowmick, S.; Guha, A.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Consumer-Generated Ads: Does Awareness of Advertising Co-Creation Help or Hurt Persuasion? 미리보기
저자
Thompson, D.V.; Malaviya, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions 미리보기
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Consumer Misunderstanding of Credit Card Use, Payments, and Debt: Causes and Solutions 미리보기
저자
Soll, J.B.; Keeney, R.L.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Consumer Neuroscience: Applications, Challenges, and Possible Solutions 미리보기
저자
Plassmann, Hilke; Venkatraman, Vinod; Huettel, Scott; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Consumer Participation in Coproduction: ``I Made It Myself'' Effects on Consumers' Sensory Perceptions and Evaluations of Outcome and Input Product 미리보기
저자
Troye, S.V.; Supphellen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Consumer Preferences for Annuity Attributes: Beyond Net Present Value 미리보기
저자
Shu, Suzanne B.; Zeithammer, Robert; Payne, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980 미리보기
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993 미리보기
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling 미리보기
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
Consumer Responses to For-Profit Firms Exercising Religious Freedom in the Marketplace 미리보기
저자
Fitzgerald, M. Paula; Donovan, Karen Russo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴