충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
13/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
241.
서명
Cost Conscious? The Neural and Behavioral Impact of Price Primacy on Decision Making 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Shiv, Baba; Knutson, Brian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
242.
서명
Country-Level Performance of New Experience Products in a Global Rollout: The Moderating Effects of Economic Wealth and National Culture 미리보기
저자
Griffith, D.A.; Yalcinkaya, G.; Rubera, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
243.
서명
Crafting a JMR Manuscript 미리보기
저자
Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
244.
서명
Creating Effective Online Customer Experiences 미리보기
저자
Bleier, Alexander; Harmeling, Colleen M.; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
245.
서명
Creating Enduring Customer Value 미리보기
저자
Kumar, V.; Reinartz, Werner
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
246.
서명
Creating Major Innovations with Customers: Insights from Small and Young Technology Firms 미리보기
저자
Coviello, N.E.; Joseph, R.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
247.
서명
Creating Truth-Telling Incentives with the Bayesian Truth Serum 미리보기
저자
Weaver, R.; Prelec, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
248.
서명
Crisis Diagnostics Assessing brand damage, while restoring brand equity 미리보기
저자
Gregory, J.R.; Levick, R.S.; Reibstein, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
249.
서명
Crisis Management Strategies and the Long-Term Effects of Product Recalls on Firm Value 미리보기
저자
Liu, Yan; Shankar, Venkatesh; Yun, Wonjoo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
250.
서명
Critical Service Encounters: The Employee's Viewpoint 미리보기
저자
Bitner, M. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
251.
서명
Cross-Cultural Cool: Consumer Implications of Urban Identification in the United States and Hong Kong 미리보기
저자
Towns, M.M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
252.
서명
Cross-Cultural Cool: Consumer Implications of Urban Identification in the United States and Hong Kong 미리보기
저자
Towns, M.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
253.
서명
Cross-Modal Communication: Sound Frequency Influences Consumer Responses to Color Lightness 미리보기
저자
Hagtvedt, Henrik; Brasel, S. Adam
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
254.
서명
Cross-Sector Collaboration, Institutional Gaps, and Fragility: The Role of Social Innovation Partnerships in a Conflict-Affected Region 미리보기
저자
Kolk, Ans; Lenfant, François
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
255.
서명
Cross-Selling Performance in Complex Selling Contexts: An Examination of Supervisory- and Compensation-Based Controls 미리보기
저자
Schmitz, C.; Lee, Y.-C.; Lilien, G.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
256.
서명
Cross-Validation of Customer and Employee Signals and Firm Valuation 미리보기
저자
Groening, Christopher; Mittal, Vikas; Zhang, Yan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
257.
서명
Cultural Competence and Cultural Compensatory Mechanisms in Binational Households 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
258.
서명
Cultural Diversity in Television Narratives: Homophilization, Appropriation, and Implications for Media Advocacy 미리보기
저자
Russell, C.A.; Schau, H.J.; Crockett, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
259.
서명
Cultural Diversity in Television Narratives: Homophilization, Appropriation, and Implications for Media Advocacy 미리보기
저자
Russell, C.A.; Schau, H.J.; Crockett, D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
260.
서명
Curative International Marketing It's time to accept responsibility for the errors of the past 미리보기
저자
Czinkota, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴