주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
1,382
건 중
1,382
건 출력
16/70
페이지
제한항목
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
검색결과제한
자료유형
기사
(1375)
연간물
(7)
저자
American Marketing Association
(6)
Wyner, G.
(5)
Crosby, L.A.
(4)
Kumar, V.
(4)
Schultz, D.E.
(4)
Smith, J.W.
(4)
Stewart, David W.
(4)
unknown
(4)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(3)
Hunt, S. D.
(3)
Kumar, V.
(3)
Mancuso, J.; Stuth, K.
(3)
McNeal, M.
(3)
Stewart, D.W.
(3)
Teas, R. K.
(3)
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
(2)
Balasubramanian, Siva K
(2)
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
(2)
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
(2)
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
(2)
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
(2)
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
(2)
Czinkota, M.
(2)
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Day, G. S.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(751)
American Marketing Association]
(472)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(159)
발행년도
2012
(197)
2013
(184)
2014
(147)
2019
(140)
2017
(139)
2018
(125)
2016
(121)
2015
(115)
1997
(56)
1993
(44)
1980
(38)
1994
(34)
1995
(29)
1996
(7)
1936
(1)
1964
(1)
1967
(1)
1983
(1)
1989
(1)
1992
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
언어
영어
(7)
소장처
중앙도서관
(7)
경상대학
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
301.
서명
Do Behavioral Nudges in Prepopulated Tax Forms Affect Compliance? Experimental Evidence with Real Taxpayers
저자
Fonseca, Miguel A.; Grimshaw, Shaun B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
302.
서명
Do Consumers Always Spend More When Coupon Face Value is Larger? The Inverted U-Shaped Effect of Coupon Face Value on Consumer Spending Level
저자
Jia, He; Yang, Sha; Lu, Xianghua; Park, C. Whan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
303.
서명
Do Costly Options Lead to Better Outcomes? How the Protestant Work Ethic Influences the Cost—Benefit Heuristic in Goal Pursuit
저자
Cheng, Yimin; Mukhopadhyay, Anirban; Schrift, Rom Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
304.
서명
Do Customers and Employees Enjoy Service Participation? Synergistic Effects of Self- and Other-Efficacy
저자
Yim, C.K.; Chan, K.W.; Lam, S.S.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
305.
서명
Do Disclosures of Customer Metrics Lower Investors' and Analysts' Uncertainty but Hurt Firm Performance?
저자
Bayer, Emanuel; Tuli, Kapil R.; Skiera, Bernd
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
306.
서명
Does a Customer on the Board of Directors Affect Business-to-Business Firm Performance?
저자
Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Krause, Ryan; Tirunillai, Seshadri
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
307.
서명
Does Advertising on Television Cause Childhood Obesity? A Longitudinal Analysis
저자
Beales, J.H.; Kulick, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
308.
서명
Does Competitive Environment Moderate the Market Orientation-Performance Relationship?
저자
Slater, S. F.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
309.
서명
Does It Pay to Be Real? Understanding Authenticity in TV Advertising
저자
Becker, Maren; Wiegand, Nico; Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
310.
서명
Does It Pay to Recall Your Product Early? An Empirical Investigation in the Automobile Industry
저자
Eilert, Meike; Jayachandran, Satish; Kalaignanam, Kartik; Swartz, Tracey A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
311.
서명
Does Knowledge Base Compatibility Help or Hurt Knowledge Sharing Between Suppliers in Coopetition? The Role of Customer Participation
저자
Ho, H.; Ganesan, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
312.
서명
Does ``Liking'' Lead to Loving? The Impact of Joining a Brand's Social Network on Marketing Outcomes
저자
John, Leslie K.; Emrich, Oliver; Gupta, Sunil; Norton, Michael I.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
313.
서명
Does Online Community Participation Foster Risky Financial Behavior?
저자
Zhu, R.; Dholakia, U.M.; Chen, X.; Algesheimer, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
314.
서명
Does Price Elasticity Vary with Economic Growth? A Cross-Category Analysis
저자
Gordon, B.R.; Goldfarb, A.; Li, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
315.
서명
Does Selective Sales Force Training Work?
저자
Atefi, Yashar; Ahearne, Michael; Maxham, James G.; Donavan, D. Todd; Carlson, Brad D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
316.
서명
Does Sparing the Rod Spoil the Child? How Praising, Scolding, and an Assertive Tone Can Encourage Desired Behaviors
저자
Grinstein, Amir; Kronrod, Ann
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
317.
서명
Does the Comparative Advantage Theory of Competition really replace the Neoclassical Theory of
저자
Deligonul, Z. Seyda
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
318.
서명
Does the Comparative Advantage Theory of Competition Really Replace the Neoclassical Theory of Perfect Competition?
저자
Deligoenuel, Z. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
319.
서명
Does the Customer Matter Most? Exploring Strategic Frontline Employees' Influence of Customers, the Internal Business Team, and External Business Partners
저자
Plouffe, Christopher R.; Bolander, Willy; Cote, Joseph A.; Hochstein, Bryan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
320.
서명
Do Firms Endowed with Greater Strategic Capability Earn Higher Profits?
저자
Zhou, Bo; Mela, Carl F.; Amaldoss, Wilfred
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
임시보관함보기
하단메뉴