충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
18/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
341.
서명
Effects of Internet Display Advertising in the Purchase Funnel: Model-Based Insights from a Randomized Field Experiment 미리보기
저자
Hoban, Paul R.; Bucklin, Randolph E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
342.
서명
Effects of Liberalization on Incumbent Firms' Marketing-Mix Responses and Performance: Evidence from a Quasi-Experiment 미리보기
저자
Ramani, Nandini; Srinivasan, Raji
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
343.
서명
Effects of Perceived Scarcity on Financial Decision Making 미리보기
저자
Cook, Laurel Aynne; Sadeghein, Raika
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
344.
서명
Effects of Traditional Advertising and Social Messages on Brand-Building Metrics and Customer Acquisition 미리보기
저자
de Vries, Lisette; Gensler, Sonja; Leeflang, Peter S. H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
345.
서명
Efficient Design and Analysis for a Selective Choice Process 미리보기
저자
Henderson, Ty; Liu, Qing
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
346.
서명
Efficient Large-Scale Internet Media Selection Optimization for Online Display Advertising 미리보기
저자
Paulson, Courtney; Luo, Lan; James, Gareth M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
347.
서명
Egocentric Improvement Evaluations: Change in the Self as an Anchor for Brand Improvement Judgments 미리보기
저자
Dagogo-Jack, Sokiente W.; Forehand, Mark R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
348.
서명
Elections, Ideation, and Scholarship 미리보기
저자
Stewart, David W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
349.
서명
Electronic Information Systems for Consumers: An Evaluation of Computer-Assisted Formats in Multiple Decision Environments 미리보기
저자
Widing, R. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
350.
서명
Emerging Role of Technology Licensing in the Development of Global Product Strategy: Conceptual Framework and Research Propositions 미리보기
저자
Kotabe, M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
351.
서명
Emotional Ability Training and Mindful Eating 미리보기
저자
Kidwell, B.; Hasford, J.; Hardesty, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
352.
서명
Emotion-Induced Engagement in Internet Video Advertisements 미리보기
저자
Teixeira, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
353.
서명
Empirical Entry Games with Complementarities: An Application to the Shopping Center Industry 미리보기
저자
Vitorino, M.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
354.
서명
Employee-Based Brand Equity: Why Firms with Strong Brands Pay Their Executives Less 미리보기
저자
Tavassoli, N.T.; Sorescu, A.; Chandy, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
355.
서명
Employees' Decision Making in the Face of Customers' Fuzzy Return Requests 미리보기
저자
Wang, S.; Beatty, S.E.; Liu, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
356.
서명
Encouraging People to Save for Their Future: Augmenting Current Efforts with Positive Visions of the Future 미리보기
저자
Ellen, P.S.; Wiener, J.L.; Fitzgerald, M.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
357.
서명
Endlessly Creating Myself: Examining Marketplace Inclusion Through the Lived Experience of Black and White Male Millennials 미리보기
저자
Thomas, K.D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
358.
서명
Endlessly Creating Myself: Examining Marketplace Inclusion Through the Lived Experience of Black and White Male Millennials 미리보기
저자
Thomas, K.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
359.
서명
Engaging Customers in Coproduction Processes: How Value-Enhancing and Intensity-Reducing Communication Strategies Mitigate the Negative Effects of Coproduction Intensity 미리보기
저자
Haumann, Till; Güntürkün, Pascal; Schons, Laura Marie; Wieseke, Jan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
360.
서명
Enhancing communication between marketing and engineering: The moderating role of relative 미리보기
저자
Fisher, Robert J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴