충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
4/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
An examination of the nature of trust in buyer-seller relationships 미리보기
저자
Doney, Patricia M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
An Experimental Investigation of the Effects of Retargeted Advertising: The Role of Frequency and Timing 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.; Narayanan, Sridhar; Kalyanam, Kirthi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
An Exploratory Study of the Behavior and Perceptions of College Students with Respect to Regular, Light, and Ultralight Cigarettes 미리보기
저자
Smith, K.H.; Stutts, M.A.; Zank, G.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
An Integrated Power and Efficiency Model of Contractual Channel Governance: Theory and Empirical Evidence 미리보기
저자
Carson, Stephen J.; Ghosh, Mrinal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
An investigation into the antecedents of organizational citizenship behaviors in a personal 미리보기
저자
Netemeyer, Richard G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
An Investigation Into the Antecedents of Organizational Citizenship Behaviors in a Personal Selling Context 미리보기
저자
Netemeyer, R. G.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
An Investigation Into the Antecedents of Organizational Citizenship Behaviors in a Personal Selling Context 미리보기
저자
Netemeyer, R. G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
An Investigation of the Effectiveness of Uncertainty in Marketing Promotions Involving Free Gifts 미리보기
저자
Laran, J.; Tsiros, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Antecedents of the Attraction Effect: An Information-Processing Approach 미리보기
저자
Mishra, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Anticonsumption as Tactical Response to Institutionalized Subordination: The Case of Materially Deprived Anticonsumers 미리보기
저자
Cherrier, Hélène; Hill, Ronald Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Anticonsumption Consciousness in Pursuit of Sustainability 미리보기
저자
Guillard, Valérie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
A Picture is Worth ... Are marketing messages ignoring half of your prospect's brain? 미리보기
저자
Ries, L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
App Popularity: Where in the World Are Consumers Most Sensitive to Price and User Ratings? 미리보기
저자
Kübler, Raoul; Pauwels, Koen; Yildirim, Gökhan; Fandrich, Thomas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
A Probabilistic Approach to Pricing a Bundle of Products or Services 미리보기
저자
Venkatesh, R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
A Probit Model with Structured Covariance for Similarity Effects and Source of Volume Calculations 미리보기
저자
Dotson, Jeffrey P.; Howell, John R.; Brazell, Jeff D.; Otter, Thomas; Lenk, Peter J.; MacEachern, Steve; Allenby, Greg M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Are All Proximity Effects Created Equal? Fast Food Near Schools and Body Weight Among Diverse Adolescents 미리보기
저자
Grier, S.; Davis, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Are All Proximity Effects Created Equal? Fast Food Near Schools and Body Weight Among Diverse Adolescents 미리보기
저자
Grier, S.; Davis, B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
A Reexamination of the Determinants of Consumer Satisfaction 미리보기
저자
Spreng, R. A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
A Reexamination of the Determinants of Consumer Satisfaction 미리보기
저자
Spreng, R. A
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
A Reference-Dependent Model of the Price-Quality Heuristic 미리보기
저자
Gneezy, A.; Gneezy, U.; Lauga, D.O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴