충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
9/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
161.
서명
Can Repeating an Advertisement More Frequently Than the Competition Affect Brand Preference in a Mature Market? 미리보기
저자
D'Souza, G.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Can Sales Uncertainty Increase Firm Profits? 미리보기
저자
Syam, Niladri; Hess, James D.; Yang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Can Small Victories Help Win the War? Evidence from Consumer Debt Management 미리보기
저자
Gal, D.; McShane, B.B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Capital Market Returns to New Product Development Success: Informational Effects on Product Market Advertising 미리보기
저자
Park, Kyung M.; Chintagunta, Pradeep K.; Suk, Inho
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Capturing Context-Sensitive Information Usage in Choice Models via Mixtures of Information Archetypes 미리보기
저자
Swait, Joffre; Popa, Monica; Wang, Luming
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Cashback Is Cash Forward: Delaying a Discount to Entice Future Spending 미리보기
저자
Vana, Prasad; Lambrecht, Anja; Bertini, Marco
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts 미리보기
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Challenging the Boundaries of Marketing 미리보기
저자
Moorman, Christine; van Heerde, Harald J.; Moreau, C. Page; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Choice of Cause in Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Robinson, S.R.; Irmak, C.; Jayachandran, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Choice Without Awareness: Ethical and Policy Implications of Defaults 미리보기
저자
Smith, N.C.; Goldstein, D.G.; Johnson, E.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Circle of Incompetence: Sense of Understanding as an Improper Guide to Investment Risk 미리보기
저자
Long, Andrew R.; Fernbach, Philip M.; de Langhe, Bart
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Clicks as a Healthy Alternative to Bricks: How Online Grocery Shopping Reduces Vice Purchases 미리보기
저자
Huyghe, Elke; Verstraeten, Julie; Geuens, Maggie; Van Kerckhove, Anneleen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Climbing the Wrong Ladder: The Mismatch Between Consumers' Preference for Subgoal Sequences and Actual Goal Performance 미리보기
저자
Jin, Liyin; Xu, Qian; Zhang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
Climb or Jump: Status-Based Seeding in User-Generated Content Networks 미리보기
저자
Lanz, Andreas; Goldenberg, Jacob; Shapira, Daniel; Stahl, Florian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Close Encounter with the Hard Discounter: A Multiple-Store Shopping Perspective on the Impact of Local Hard-Discounter Entry 미리보기
저자
Vroegrijk, M.; Gijsbrechts, E.; Campo, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Clustering, Knowledge Sharing, and Intrabrand Competition: A Multiyear Analysis of an Evolving Franchise System 미리보기
저자
Butt, Moeen Naseer; Antia, Kersi D.; Murtha, Brian R.; Kashyap, Vishal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control 미리보기
저자
Mohr, J. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control 미리보기
저자
Mohr, J. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Collectible Toys as Marketing Tools: Understanding Preschool Children's Responses to Foods Paired with Premiums 미리보기
저자
McAlister, A.R.; Cornwell, T.B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Commentary: Marketing and the Sharing Economy: Digital Economy and Emerging Market Challenges 미리보기
저자
Chen, Yubo; Wang, Liantao
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴