충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
11/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
An Exploration of Consumer Forgiveness Following Marketer Transgressions 미리보기
저자
Chung, E.; Beverland, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
An Exploration of Consumer Forgiveness Following Marketer Transgressions 미리보기
저자
Chung, E.; Beverland, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
An Exploration of Identity Re-Creation in the Context of Internet Dating 미리보기
저자
Yurchisin, J.; Watchravesringkan, K.; McCabe, D. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
An Exploration of Triune Brain Effects in Advertising 미리보기
저자
Chaudhuri, A.;Buck, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
An Exploratory Investigation of Consumers' Evaluations of External Information Sources in Prepurchase Search 미리보기
저자
Burke Jarvis, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
An Exploratory Study of Media Multitasking Practices and Experiences among Young Consumers 미리보기
저자
Rohm, A.; Bardhi, F.; Sultan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
An Exploratory Study of Media Multitasking Practices and Experiences among Young Consumers 미리보기
저자
Rohm, A.; Bardhi, F.; Sultan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
An Exploratory Study on Attitude Toward Luxury Products, Counterfeits and Imitations 미리보기
저자
Muller, B.; Kocher, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
An Expose on Green Television Ads 미리보기
저자
Iyer, E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
An Expose on Green Television Ads 미리보기
저자
Iyer, E.;Banerjee, B.;Gulas, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Angels and Demons: The Differential Effects of Less Threatening Food Temptations on Consumption 미리보기
저자
Belei, N.; Geyskens, K.; Goukens, C.; Lemmink, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Anger in Ultimatum Bargaining: Emotional Outcomes Lead to Irrational Decisions 미리보기
저자
Espinoza, F.; Fedorikhin, A.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Anger in Ultimatum Bargaining: Emotional Outcomes Lead to Irrational Decisions 미리보기
저자
Espinoza, F.; Fedorikhin, A.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
An Honorable Calling: The 15^t^h Alabama Infantry Re-enacting Company in the Pacific Northwest 미리보기
저자
Mottner, S.; Wilhelm, W. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
An Identity Approach to Prosumption- A Case of Bacalhau Prosumption in Brazil 미리보기
저자
Guilhoto, L.F.M.; Xie, C.; Gronhaug, K.; Ostli, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
An "Importance" Subscale for the Consumer Involvement Profile 미리보기
저자
Schneider, K. C
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
An "Importance" Subscale for the Consumer Involvement Profile 미리보기
저자
Schneider, K. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
An Influential Minority: Reaching the New Values-Based Consumers 미리보기
저자
Mish, J.; Press, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
An Innovative Approach Examining the Asymmetrical and Nonlinear Relationship between Attribute-Level Performance and Service Outcomes 미리보기
저자
Fan, X.; Liu, S.; Zhu, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
An Innovative Approach Examining the Asymmetrical and Nonlinear Relationship between Attribute-Level Performance and Service Outcomes 미리보기
저자
Fan, X.; Liu, S.; Zhu, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴