충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
201/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
4001.
서명
The Transformative Potential of Feminist Critique in Consumer Research 미리보기
저자
Catterall, M.; Maclaran, P.; Stevens, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4002.
서명
The Transformative Potential of Feminist Critique in Consumer Research 미리보기
저자
Catterall, M.; Maclaran, P.; Stevens, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4003.
서명
The Transition to a Special Needs Consumer: My Ethnographic Journey Caused by Celiac Disease and Diabetes 미리보기
저자
Lepisto, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4004.
서명
The Transition to a Special Needs Consumer: My Ethnographic Journey Caused by Celiac Disease and Diabetes 미리보기
저자
Lepisto, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4005.
서명
The Tree of Experience in the Forest of Information: Overweighing Personal Over Vicarious Experience 미리보기
저자
Karlsson, N.; Loewenstein, G.; Simonsohn, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4006.
서명
The Tri-Mediation Model of Persuasion: Incorporating Negative Advertising Appeals 미리보기
저자
Coulter, K.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4007.
서명
The Two-Sided Mirror: How Correcting For Diagnosticity Impacts Social Comparisons With Advertisement Models 미리보기
저자
Schneider, A.; Grant, S.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4008.
서명
The Ubiquitous Influence of Expectations 미리보기
저자
Wood, S.; Khan, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4009.
서명
The Underwater Consumer: The Psychology of Personal Debt 미리보기
저자
Meyer, R.; Johnson, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4010.
서명
The Unexpected Impact of User Manual at the Pre-purchase Stage on Product Evaluation and Purchase Intention: An Exploratory Study 미리보기
저자
Aubert, B.; Trendel, O.; Ray, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4011.
서명
The Unexpected Impact of User Manual at the Pre-purchase Stage on Product Evaluation and Purchase Intention: An Exploratory Study 미리보기
저자
Aubert, B.; Trendel, O.; Ray, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4012.
서명
The Unhealthy = Tasty Intuition and its Effects on Taste Inferences, Enjoyment, and Choice of Food Products 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Walker, R. E.; Hoyer, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4013.
서명
The Unhealthy = Tasty Intuition and its Effects on Taste Inferences, Enjoyment, and Choice of Food Products 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Walker, R. E.; Hoyer, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4014.
서명
The Use of Corporate Social Responsibility Arguments in Communication Campaigns: Does Source Credibility Matter? 미리보기
저자
Swaen, V.; Vanhamme, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4015.
서명
The Use of Humor in Promoting Healthy Eating and Better Communication in Parent-Child Dyads and the Moderating Role of Attachment: A Web-Related Intervention 미리보기
저자
Faber, A.; Dube, L.; Belanger, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4016.
서명
The Use of Images of Dead Celebrities in Advertising-History, Growth Factors, Theory, Legality, Ethics and Recommendations 미리보기
저자
D Rozario, D.; Petty, R. D.; Taylor, L. C.; Bryant, F. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4017.
서명
The Use of Rankings in Uncertainty Reduction Efforts: A Basis Paradigm 미리보기
저자
Quaschning, S.; Vermier, I.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4018.
서명
The Use of Seeker and Sentry Persuasion Management Strategies by Heterosexual Male Shoppers 미리보기
저자
Tuncay, L.; Otnes, C. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4019.
서명
The Value of Human Warmth: Social Presence Cues and Computer-Mediated Communications 미리보기
저자
Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Zinkhan, G.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4020.
서명
The Value of Money 미리보기
저자
Spiller, S.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 다음 맨뒤

하단메뉴