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4061.
서명
Time Pressure and the Compromise and Attraction Effects in Choice 미리보기
저자
Lin, C.-H.; Sun, Y.-C.; Chuang, S.-C.; Su, H.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
4062.
서명
Time Pressure, Choice Overload and Well-Being Decision Deferral 미리보기
저자
Rossi, C.; Basso, K.; Lima, A.; Rosa, M.; Machado, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
4063.
서명
Time versus Money: Differential Use of Heuristics 미리보기
저자
Monga, A.; Saini, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
4064.
서명
Tinsel, Trimmings, and Tensions: Consumer Negotiations of a Focal Christmas Artifact 미리보기
저자
Otnes, C.C.; Crosby, E.; Kreuzbauer, R.; Ho, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
4065.
서명
To Add or Not To Add? The Effects of Add-ons on Product Evaluation 미리보기
저자
Bertini, M.; Ofek, E.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
4066.
서명
To Breakup or Make Up? The Psychology of Consumer Forgiveness 미리보기
저자
Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
4067.
서명
Today It's New! Great! And Tomorrow? Perceived Product Newness and Product Liking with a Time Perspective 미리보기
저자
Michaut-Denizeau, A.; Knoops, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
4068.
서명
Today It's New! Great! And Tomorrow? Perceived Product Newness and Product Liking with a Time Perspective 미리보기
저자
Michaut-Denizeau, A.; Knoops, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
4069.
서명
To Deal or Not to Deal: Exploring the Boundaries of Dynamic Inconsistency 미리보기
저자
Dai, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
4070.
서명
To Deal or Not to Deal: Exploring the Boundaries of Dynamic Inconsistency 미리보기
저자
Dai, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
4071.
서명
To Do, to Have, or to Share: The Value of Experiences Over Material Possessions Depends on the Involvement of Others 미리보기
저자
Caprariello, P.; Reis, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
4072.
서명
To Have and to Hold? Implications of Disposition Tendencies for Consumer Research 미리보기
저자
Haws, K.; Naylor, R.W.; Bearden, W.O.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
4073.
서명
To Hold Me Is To Love Me: The Role of Touch in the Endowment Effect 미리보기
저자
Shu, S.; Peck, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
4074.
서명
To Indulge or Not to Indulge? Self-Regulation and Overconsumption 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
4075.
서명
To Indulge or Not to Indulge? Self-Regulation and Overconsumption 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
4076.
서명
Too Close to Quit: The Effect of Reward Fungibility on Consumer Purchase Intentions 미리보기
저자
Nunes, J. C.; Dreze, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
4077.
서명
Too Good to be True vs. Too High to be Good: The Role of Product's Price and Form of Incentive in Sales Promotion Evaluations 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
4078.
서명
Too Good to be True vs. Too High to be Good: The Role of Product's Price and Form of Incentive in Sales Promotion Evaluations 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
4079.
서명
Too Much Information? How Expertise Disclosures Affect the Persuasiveness of Online Consumer Reviews 미리보기
저자
Kim, S.; Bickart, B.; Brunel, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
4080.
서명
Too Much to Take In? The Role of Advertising Variables, Emotions and Visual Attention in Consumer Learning for Really New Products 미리보기
저자
Feiereisen, S.; Wong, V.; Broderick, A.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
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