충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
211/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
4201.
서명
Understanding Value Perceptions in Consumer Relationships: A Look at the Role of Self-Esteem 미리보기
저자
Long-Tolbert, S.; Suri, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4202.
서명
Understanding Why Temporally Myopic People Have More Credit Card Debt: Two Complementary Explanations 미리보기
저자
Kees, J.; Joireman, J.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4203.
서명
Understanding Why Temporally Myopic People Have More Credit Card Debt: Two Complementary Explanations 미리보기
저자
Kees, J.; Joireman, J.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4204.
서명
Understand the Role of Hybrid-level Country of Origin in Consumers' Product Evaluations 미리보기
저자
Patara, Y.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4205.
서명
Understand the Role of Hybrid-level Country of Origin in Consumers' Product Evaluations 미리보기
저자
Patara, Y.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4206.
서명
Under the Cover of Alcohol: The Impact of Alcohol Consumption and Preventive Media on Intentions to Engage in Deviant Behavior 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Ehrich, K.; Muehling, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4207.
서명
Under the Cover of Alcohol: The Impact of Alcohol Consumption and Preventive Media on Intentions to Engage in Deviant Behavior 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Ehrich, K.; Muehling, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4208.
서명
Unexpected Benefits of Being Less Rather Than More Similar: The Influence of Consumer Mindset and Brand Presence on Copycat Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4209.
서명
Unexpected Benefits of Being Less Rather Than More Similar: The Influence of Consumer Mindset and Brand Presence on Copycat Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4210.
서명
Unfair or Unfavorable? Social Comparisons, Attributions of Responsibility and the Spontaneous Activation of (Un)Fairness Concerns 미리보기
저자
Ashworth, L.; McShane, L.; Davis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4211.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4212.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4213.
서명
Unintended Purchase Opportunities: Goal Conflict, Mixed Emotions, and Intertemporal Effects on Persuasion 미리보기
저자
Mukhopadhyay, A.; Johar, G. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4214.
서명
Unnecessary Purchases: Creating Artificial Buying Pressure through the Use of Coupons 미리보기
저자
Walker, R. E.; Raghunathan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4215.
서명
Unraveling Motivation: Affective and Cognitive Processes Underlying Consumer Goals and Choices 미리보기
저자
Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4216.
서명
Unraveling Motivation: Affective and Cognitive Processes Underlying Consumer Goals and Choices 미리보기
저자
Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4217.
서명
Unsuccessful Purchase Experiences and Future Consumer Decisions: Effects of Initial Goal Setting Processes and Counterfactual Thoughts 미리보기
저자
Na, J.-H.; Park, J.; Suk, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4218.
서명
Until Death Do Us Part: Consumer Response to Brand Elimination 미리보기
저자
Hart, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4219.
서명
Until the Dust Settles: Why an Economic Downturn Promotes Consumer Spending Strikes and How to Overcome This 미리보기
저자
Yabar, J.; Pieters, R.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4220.
서명
Unveiling the Underlying Mechanism for the Matching Effect between Construal Levels and Message Frames: How and Why Do Matches between Gain versus Loss Frames and Construal Levels Enhance Persuasion? 미리보기
저자
Lee, Y.; Wang, J.; Cole, C.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 다음 맨뒤

하단메뉴