충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
217/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
4321.
서명
What's important depends upon how I see us: The influence of self-construal on choice and advice-giving 미리보기
저자
Stornelli, J.; Gonzalez, R.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4322.
서명
What's New? Novelty in Consumer Research 미리보기
저자
Shavitt, S.; Stellner, W.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4323.
서명
What's On Your Mind? Neuroscientific Approaches to Studying Consumer Choice 미리보기
저자
Hedgcock, W.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4324.
서명
What's On Your Mind? Neuroscientific Approaches to Studying Consumer Choice 미리보기
저자
Hedgcock, W.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4325.
서명
What's Your Motivation? Affective and Cognitive Processes that Motivate Behavior and Choices 미리보기
저자
Goldsmith, K.; Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4326.
서명
``What Things Do'': Examining Things That ``Matter'' in Consumer Research 미리보기
저자
Parsons, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4327.
서명
``What Things Do'': Examining Things That ``Matter'' in Consumer Research 미리보기
저자
Parsons, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4328.
서명
What to Acquire and What to Forfeit: The Effect of Decision Task and Product Type on Consumers' Choice between Promotion and Prevention Appeals 미리보기
저자
Chowdhury, T.; Micu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4329.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions 미리보기
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4330.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions 미리보기
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4331.
서명
What You Smell Affects What You Like How Incidental Scents Can Affect Product Preference By Eliciting Emotion 미리보기
저자
Riker, E.; Morales, A.; Nowlis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4332.
서명
When !@#? (Bad Stuff) Happens... Effects of Related and Unrelated Positive Associations on the Influence of Negative Secondary Associations 미리보기
저자
Mina Okada, E.;Reibstein, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4333.
서명
When a Car Makes You Smile: Development and Application of an Instrument to Measure Product Emotions 미리보기
저자
Desmet, P. M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4334.
서명
When Accepted Inequality Deters Responsibility for Helping Others 미리보기
저자
Winterich, K.; Zhang, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4335.
서명
When A Celebrity is Tied to Immoral Behavior: Consumer Reactions to Michael Jackson and Kobe Bryant 미리보기
저자
Johnson, A. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4336.
서명
When Ads Make Drama Seem Silly and Comedy Seem Dull: Role-Fulfillment Effects of Mood on Evaluations of Emotional Television Commercials 미리보기
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4337.
서명
When Advertising Integration with Media Content Fails and Succeeds 미리보기
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4338.
서명
When A Good Impression Goes Bad:The Effect of Goal Changes on Repeated Attitudes Enquires 미리보기
저자
Li, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4339.
서명
When Ambivalence Increases Attitude-Behavior Correspondence 미리보기
저자
Yang, L.; Unnava, H.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4340.
서명
When and Why is Comparative Advertising More Effective? Theoretical Perspectives and Empirical Insights 미리보기
저자
Ziamou, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 다음 맨뒤

하단메뉴