충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
221/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
4401.
서명
When Losses Loom Even Larger: The Moderating Role of Relationship Norms 미리보기
저자
Aggarwal, P.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4402.
서명
When Loyalty and Habit Collide 미리보기
저자
Tam, L.; Yuping, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4403.
서명
When More Choice Motivates: Considering the Benefits of Perceived versus Actual Choice on Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Iyengar, S. S.; Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4404.
서명
When More is Merrier Indeed: The Impact of Product Involvement on Choice 미리보기
저자
Aladjem, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4405.
서명
When More May Be Less:The Effects of Regulatory Focus on Responses to Maximal/Minimal Comparative Frames 미리보기
저자
Jain, S.; Agrawal, N.; Maheswaran, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4406.
서명
When one culture meets another: The impact of culturally (mis)matched thinking styles on self-regulation 미리보기
저자
Koo, M.; Shavitt, S.; Lalwani, A.K.; Dai, Y.; Chinchanachokchai, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4407.
서명
When One's Death Awareness Involves Others: The Role of Relationship Closeness in Luxury Consumption 미리보기
저자
Zhang, S.; Grover, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4408.
서명
When One Thing Leads To Another: Consumption Chains and Consumer Satisfaction 미리보기
저자
Patrick, V. M.; Park, C. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4409.
서명
When Opposites (May Not) Attract: Insights from Next-Generation Priming Influences on Consumer Behavior 미리보기
저자
Johnson, H.M.; Min, K.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4410.
서명
When Regulatory Fit Does Not `Feel Right' : The Inhibiting Effect of Contextually Dominant Decision Strategies 미리보기
저자
Mourali, M.; Pons, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4411.
서명
When Rewards Backfire: Customer Resistance to Loyalty Programs 미리보기
저자
Roax, D.; El Euch Maalej, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4412.
서명
When Seeing Many Types of Wine Makes You More Sensitive to Technological Threats: Unrelated, Prior Categorizations and Reactions to Change 미리보기
저자
Chakravarti, A.; Fang, C.; Shapira, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4413.
서명
When Small Steps Become Big Leaps: Goal-Consistency Judgments and the Illusion of Goal Progress 미리보기
저자
Bonezzi, A.; Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4414.
서명
When Social Influences Have Far Reaching Implications 미리보기
저자
Popa, M.; Argo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4415.
서명
When Starbucks Meets Turkish Coffee: Cultural Imperialism and Islamism as `Other' Discourses of Consumer Resistance 미리보기
저자
Izberk-Bilgin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4416.
서명
When Strangers Converse in Marketplace Environments: Effect of Service Provider-Related Versus Service Provider-Unrelated Conversations 미리보기
저자
Rahman, K.; Yuksel, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4417.
서명
When Strangers Converse in Marketplace Environments: Effect of Service Provider-Related Versus Service Provider-Unrelated Conversations 미리보기
저자
Rahman, K.; Yuksel, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4418.
서명
When Technology Meets the Consumer: An Integrative Approach Towards the Understanding of Technological Innovations 미리보기
저자
Ziamou, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4419.
서명
When Temptation Hits You: The Influence of Weak versus Strong Food Temptations 미리보기
저자
Geyskens, K.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4420.
서명
When Temptation Hits You: The Influence of Weak versus Strong Food Temptations 미리보기
저자
Geyskens, K.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 221 222 223 224 225 226 227 

하단메뉴