충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
225/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
4481.
서명
Why Fads Fade: The Abandonment of Cultural Tastes 미리보기
저자
Berger, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4482.
서명
Why Familiar Stimuli Are Better Linked. A Study on the Cognitive Dynamics Linking Recognition and the Mere Exposure Effect 미리보기
저자
Vanhuele, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4483.
서명
Why `Fast Food' Triggers `McDonald's' and `Burgerking' Triggers `Fast Food' : Antecedents of Brand Typicality and the Relationship Between Category and Brand Perspective 미리보기
저자
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4484.
서명
Why `Fast Food' Triggers `McDonald's' and `Burgerking' Triggers `Fast Food' : Antecedents of Brand Typicality and the Relationship Between Category and Brand Perspective 미리보기
저자
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4485.
서명
Why Feelings Stray: Sources of Affective Misforecasting in Consumer Behavior 미리보기
저자
Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4486.
서명
Why Feelings Stray: Sources of Affective Misforecasting in Consumer Behavior 미리보기
저자
Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4487.
서명
Why Humor Breaks Resistance to Influence: Implicit Effects of Distraction and Positive Affect 미리보기
저자
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4488.
서명
Why Humor Breaks Resistance to Influence: Implicit Effects of Distraction and Positive Affect 미리보기
저자
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4489.
서명
Why Not Buy the Leading Brand? A Preliminary Investigation of the Dynamics of Brand Choice 미리보기
저자
Na, W.; Son, Y.; Marshall, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4490.
서명
Why Retail Therapy Works: It is Choice, Not Acquisition, That Primarily Alleviates Sadness 미리보기
저자
Pereira, B.; Rick, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4491.
서명
Why Some Products "Just Feel Right", Or, the Phenomenology of Product Rightness 미리보기
저자
Durgee, J. F.;O'Connor, G. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4492.
서명
Why Thematization? 미리보기
저자
Firat, A.F.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4493.
서명
Why Thematization? 미리보기
저자
Firat, A.F.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4494.
서명
Why Tip the Waitress?: How Identity Moderates the Conflict Between Economic and Social Norms 미리보기
저자
Brown, C. L.; Goldberg, J.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4495.
서명
Why What It Is and Who It Goes To Matters: The Emotional and Experiential Antecedents of Product Disposal Choices 미리보기
저자
Walker, R. E.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4496.
서명
Will I Change My Emotion, Or Will It Change Me? Emotion Regulation and Emotional Processing in Consumer Behavior 미리보기
저자
Verrochi, N.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4497.
서명
Will You Still Love Me Tomorrow: Dynamic Developments in Service Quality and Customer Retention 미리보기
저자
Lemon, K. N.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4498.
서명
With a Little Help from my Friends: Friends Reduce Excessive Consumption by Promoting Self-Control 미리보기
저자
de Vries, E.L.E.; Trampe, D.; Fennis, B.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4499.
서명
Women and Abortion: A Phenomenological Analysis 미리보기
저자
Hill, R. P.;Patterson, M. J.;Maloy, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4500.
서명
Women and Abortion: A Phenomenological Analysis 미리보기
저자
Hill, R. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 221 222 223 224 225 226 227 

하단메뉴