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4481.
서명
Why Fads Fade: The Abandonment of Cultural Tastes
저자
Berger, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4482.
서명
Why Familiar Stimuli Are Better Linked. A Study on the Cognitive Dynamics Linking Recognition and the Mere Exposure Effect
저자
Vanhuele, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4483.
서명
Why `Fast Food' Triggers `McDonald's' and `Burgerking' Triggers `Fast Food' : Antecedents of Brand Typicality and the Relationship Between Category and Brand Perspective
저자
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4484.
서명
Why `Fast Food' Triggers `McDonald's' and `Burgerking' Triggers `Fast Food' : Antecedents of Brand Typicality and the Relationship Between Category and Brand Perspective
저자
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4485.
서명
Why Feelings Stray: Sources of Affective Misforecasting in Consumer Behavior
저자
Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4486.
서명
Why Feelings Stray: Sources of Affective Misforecasting in Consumer Behavior
저자
Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4487.
서명
Why Humor Breaks Resistance to Influence: Implicit Effects of Distraction and Positive Affect
저자
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4488.
서명
Why Humor Breaks Resistance to Influence: Implicit Effects of Distraction and Positive Affect
저자
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4489.
서명
Why Not Buy the Leading Brand? A Preliminary Investigation of the Dynamics of Brand Choice
저자
Na, W.; Son, Y.; Marshall, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4490.
서명
Why Retail Therapy Works: It is Choice, Not Acquisition, That Primarily Alleviates Sadness
저자
Pereira, B.; Rick, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4491.
서명
Why Some Products "Just Feel Right", Or, the Phenomenology of Product Rightness
저자
Durgee, J. F.;O'Connor, G. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4492.
서명
Why Thematization?
저자
Firat, A.F.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4493.
서명
Why Thematization?
저자
Firat, A.F.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4494.
서명
Why Tip the Waitress?: How Identity Moderates the Conflict Between Economic and Social Norms
저자
Brown, C. L.; Goldberg, J.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4495.
서명
Why What It Is and Who It Goes To Matters: The Emotional and Experiential Antecedents of Product Disposal Choices
저자
Walker, R. E.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4496.
서명
Will I Change My Emotion, Or Will It Change Me? Emotion Regulation and Emotional Processing in Consumer Behavior
저자
Verrochi, N.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4497.
서명
Will You Still Love Me Tomorrow: Dynamic Developments in Service Quality and Customer Retention
저자
Lemon, K. N.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4498.
서명
With a Little Help from my Friends: Friends Reduce Excessive Consumption by Promoting Self-Control
저자
de Vries, E.L.E.; Trampe, D.; Fennis, B.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4499.
서명
Women and Abortion: A Phenomenological Analysis
저자
Hill, R. P.;Patterson, M. J.;Maloy, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4500.
서명
Women and Abortion: A Phenomenological Analysis
저자
Hill, R. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
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