충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
5/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Advertising Effects Under Different Combinations of Motivation, Capacity, and Opportunity to Process Information 미리보기
저자
Poiesz, T. B. C
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Advertising Effects Under Different Combinations of Motivation, Capacity, and Opportunity to Process Information 미리보기
저자
Poiesz, T. B. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Advertising Ideology and the Encoding of Advertising Meaning: An Ethnographic and Discursive Approach 미리보기
저자
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Advertising in 1920s Shanghai: Globalization and Localization in the World of Calendar Advertising 미리보기
저자
Zhao, X.; Belk, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Advice from a Caterpillar: Mainstreaming Hookah Consumption Into American Pop Culture 미리보기
저자
Griffiths, M.A.; Harmon, T.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Advice from a Caterpillar: Mainstreaming Hookah Consumption Into American Pop Culture 미리보기
저자
Griffiths, M.A.; Harmon, T.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
A Dynamic Choice Process: How Choices Generate Biased Memory that Influences Future Choices 미리보기
저자
Chen, C. Y.; Zhang, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Aesthetic Advertisements and Scientific Evaluations: Divergent Philosophies in Advertising Production 미리보기
저자
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Aesthetic Aspects of the Consumption of Fashion Design: The Conceptual and Empirical Challenge 미리보기
저자
Eckman, M.;Wagner, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Aesthetics and Consumption 미리보기
저자
Hagtvedt, H.; Patrick, V.; Hutchinson, W.; Meyers-Levy, J.; Hoegg, J.; Dahl, D.; Raghunathan, R.; Zhu, R.J.; Reber, R.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Aesthetics and Consumption 미리보기
저자
Hagtvedt, H.; Patrick, V.; Hutchinson, W.; Meyers-Levy, J.; Hoegg, J.; Dahl, D.; Raghunathan, R.; Zhu, R.J.; Reber, R.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Affect, Affective Precision, and Primacy Effect in Stock Choices 미리보기
저자
Sagara, N.; Peters, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Affect and Its Effects on Compensatory Consumption 미리보기
저자
Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Affect and Its Effects on Compensatory Consumption 미리보기
저자
Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Affect as Information: The Moderating Roles of Self-Regulatory System and Diagnosticity of Affective Valence 미리보기
저자
Kramer, T.; Yoon, S.-O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Affect as Information: The Moderating Roles of Self-Regulatory System and Diagnosticity of Affective Valence 미리보기
저자
Kramer, T.; Yoon, S.-O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Affect, Cognition, and Consumer Charity: The Moderating Role of Social Distance 미리보기
저자
Paniculangara, J.; He, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Affect, Empathy, and Predictions of Others' Risk Tolerance 미리보기
저자
Faro, D.; Rottenstreich, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Affect Evaluation or Regulation in Visual Art Consumption? The Influence of Pure and Mixed Emotions 미리보기
저자
Liang, J.; Chen, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Affecting Consumers Through Identity and Design 미리보기
저자
Simonson, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴