주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
1,382
건 중
1,382
건 출력
14/70
페이지
제한항목
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(1375)
연간물
(7)
저자
American Marketing Association
(6)
Wyner, G.
(5)
Crosby, L.A.
(4)
Kumar, V.
(4)
Schultz, D.E.
(4)
Smith, J.W.
(4)
Stewart, David W.
(4)
unknown
(4)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(3)
Hunt, S. D.
(3)
Kumar, V.
(3)
Mancuso, J.; Stuth, K.
(3)
McNeal, M.
(3)
Stewart, D.W.
(3)
Teas, R. K.
(3)
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
(2)
Balasubramanian, Siva K
(2)
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
(2)
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
(2)
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
(2)
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
(2)
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
(2)
Czinkota, M.
(2)
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Day, G. S.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(751)
American Marketing Association]
(472)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(159)
발행년도
2012
(197)
2013
(184)
2014
(147)
2019
(140)
2017
(139)
2018
(125)
2016
(121)
2015
(115)
1997
(56)
1993
(44)
1980
(38)
1994
(34)
1995
(29)
1996
(7)
1936
(1)
1964
(1)
1967
(1)
1983
(1)
1989
(1)
1992
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
언어
영어
(7)
소장처
중앙도서관
(7)
경상대학
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
261.
서명
Customer Acquisition and Retention Spending: An Analytical Model and Empirical Investigation in Wireless Telecommunications Markets
저자
Min, Sungwook; Zhang, Xubing; Kim, Namwoon; Srivastava, Rajendra K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
262.
서명
Customer-Based Corporate Valuation for Publicly Traded Noncontractual Firms
저자
McCarthy, Daniel M.; Fader, Peter S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
263.
서명
Customer Complaints and Recovery Effectiveness: A Customer Base Approach
저자
Knox, G.; van Oest, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
264.
서명
Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation
저자
Böttger, Tim; Rudolph, Thomas; Evanschitzky, Heiner; Pfrang, Thilo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
265.
서명
Customer Orientation Structure for Internet-Based Business-to-Business Platform Firms
저자
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
266.
서명
Customer Satisfaction and Long-Term Stock Returns
저자
Sorescu, Alina; Sorescu, Sorin M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
267.
서명
Customer Satisfaction, Market Share, and Profitability: Findings From Sweden
저자
Anderson, E. W.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
268.
서명
Customer Switching Behavior in Service Industries: An Exploratory Study
저자
Keaveney, S. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
269.
서명
Customer Uncertainty Following Downsizing: The Effects of Extent of Downsizing and Open Communication
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Staritz, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
270.
서명
Cyberspace: The marketing frontier
저자
Bruner II, Gordon C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
271.
서명
Cycling into Headwinds: Analyzing Practices That Inhibit Sustainability
저자
Scheurenbrand, Klara; Parsons, Elizabeth; Cappellini, Benedetta; Patterson, Anthony
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
272.
서명
Dangerous Double Dosing: How Naive Beliefs Can Contribute to Unintentional Overdose with Over-the-Counter Drugs
저자
Catlin, Jesse R.; Pechmann, Cornelia; Brass, Eric P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
273.
서명
DATA-BASED DIFFERENTIATION
저자
Rao, S.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
274.
서명
Data Privacy: Effects on Customer and Firm Performance
저자
Martin, Kelly D.; Borah, Abhishek; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
275.
서명
Dealing with Institutional Distances in International Marketing Channels: Governance Strategies That Engender Legitimacy and Efficiency
저자
Yang, Z.; Su, C.; Fam, K.-S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
276.
서명
Decoding Customer-Firm Relationships: How Attachment Styles Help Explain Customers' Preferences for Closeness, Repurchase Intentions, and Changes in Relationship Breadth
저자
Mende, M.; Bolton, R.N.; Bitner, M.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
277.
서명
Decomposing the Impact of Advertising: Augmenting Sales with Online Search Data
저자
Hu, Y.; Du, R.Y.; Damangir, S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
278.
서명
Decomposing the Value of Word-of-Mouth Seeding Programs: Acceleration Versus Expansion
저자
Libai, B.; Muller, E.; Peres, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
279.
서명
Deconstructing the ``First Moment of Truth'': Understanding Unplanned Consideration and Purchase Conversion Using In-Store Video Tracking
저자
Hui, S.K.; Huang, Y.; Suher, J.; Inman, J.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
280.
서명
Defining, Measuring, and Managing Business Reference Value
저자
Kumar, V.; Petersen, J.A.; Leone, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
임시보관함보기
하단메뉴