충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
2/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Advertising in a Competitive Market: The Role of Product Standards, Customer Learning, and Switching Costs 미리보기
저자
Anderson, E.T.; Simester, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Advertising Spillovers: Evidence from Online Field Experiments and Implications for Returns on Advertising 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Advertising Strategies to Increase Usage Frequency 미리보기
저자
Wansink, B
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
A Dynamic Model for Digital Advertising: The Effects of Creative Format, Message Content, and Targeting on Engagement 미리보기
저자
Bruce, Norris I.; Murthi, B. P. S.; Rao, Ram C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
A Field Guide to Publishing in an Era of Doubt 미리보기
저자
Meyer, Robert J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
A Framework for Entry Deterrence Strategy: The Competitive Environment, Choices, and Consequences 미리보기
저자
Gruca, T. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
A General Consumer Preference Model for Experience Products: Application to Internet Recommendation 미리보기
저자
Chung, J.; Rao, V.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Agents of Change: A Scale to Identify Diversity Seekers 미리보기
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Agents of Change: A Scale to Identify Diversity Seekers 미리보기
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Agglomeration as a Driver of the Volume of Electronic Word of Mouth in the Restaurant Industry 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Zhang, Jurui
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Aggressive Marketing Strategy Following Equity Offerings and Firm Value: The Role of Relative Strategic Flexibility 미리보기
저자
Kurt, D.; Hulland, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
A GUIDE TO COMPLEX MARKETS: Bayes nets modeling untangles the many factors behind customer decisions 미리보기
저자
Sheth-Voss, P.; Griner, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
A Joint Examination of Quality Choice and Satisfaction: The Impact of Circumstantial Variables 미리보기
저자
Zhang, W.; Kalra, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
A Latent Instrumental Variables Approach to Modeling Keyword Conversion in Paid Search Advertising 미리보기
저자
Rutz, O.J.; Bucklin, R.E.; Sonnier, G.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Algorithm Overdependence: How the Use of Algorithmic Recommendation Systems Can Increase Risks to Consumer Well-Being 미리보기
저자
Banker, Sachin; Khetani, Salil
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Alliance Portfolio Resource Diversity and Firm Innovation 미리보기
저자
Cui, A.S.; O Connor, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
All That Is Users Might Not Be Gold: How Labeling Products as User Designed Backfires in the Context of Luxury Fashion Brands 미리보기
저자
Fuchs, C.; Prandelli, E.; Schreier, M.; Dahl, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
All Things Considered? The Role of Choice Set Formation in Diversification 미리보기
저자
Salisbury, L.C.; Feinberg, F.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴