주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
1,382
건 중
1,382
건 출력
41/70
페이지
제한항목
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(1375)
연간물
(7)
저자
American Marketing Association
(6)
Wyner, G.
(5)
Crosby, L.A.
(4)
Kumar, V.
(4)
Schultz, D.E.
(4)
Smith, J.W.
(4)
Stewart, David W.
(4)
unknown
(4)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(3)
Hunt, S. D.
(3)
Kumar, V.
(3)
Mancuso, J.; Stuth, K.
(3)
McNeal, M.
(3)
Stewart, D.W.
(3)
Teas, R. K.
(3)
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
(2)
Balasubramanian, Siva K
(2)
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
(2)
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
(2)
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
(2)
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
(2)
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
(2)
Czinkota, M.
(2)
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Day, G. S.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(751)
American Marketing Association]
(472)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(159)
발행년도
2012
(197)
2013
(184)
2014
(147)
2019
(140)
2017
(139)
2018
(125)
2016
(121)
2015
(115)
1997
(56)
1993
(44)
1980
(38)
1994
(34)
1995
(29)
1996
(7)
1936
(1)
1964
(1)
1967
(1)
1983
(1)
1989
(1)
1992
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
언어
영어
(7)
소장처
중앙도서관
(7)
경상대학
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
801.
서명
PIE: A Holistic Preference Concept and Measurement Model
저자
Kim, H.-J.; Park, Y.-H.; Bradlow, E.T.; Ding, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
802.
서명
Pioneer Advantage: Marketing Logic or Marketing Legend?
저자
Golder, P. N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
803.
서명
Place the Logo High or Low? Using Conceptual Metaphors of Power in Packaging Design
저자
Sundar, A.; Noseworthy, T.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
804.
서명
Plan Format and Participation in 401(k) Plans: The Moderating Role of Investor Knowledge
저자
Morrin, M.; Broniarczyk, S.M.; Inman, J.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
805.
서명
Pleasure as a Substitute for Size: How Multisensory Imagery Can Make People Happier with Smaller Food Portions
저자
Cornil, Yann; Chandon, Pierre
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
806.
서명
Points of (Dis)parity: Expectation Disconfirmation from Common Attributes in Consumer Choice
저자
Evangelidis, Ioannis; Van Osselaer, Stijn M. J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
807.
서명
Policy and Research Related to Consumer Rebates: A Comprehensive Review
저자
Pechmann, C.; Silk, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
808.
서명
Policy Watch: Research Priorities on Disclosure at the Consumer Financial Protection Bureau
저자
Johnson, Heidi; Leary, Jesse
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
809.
서명
Policy Watch: The Consumer Financial Protection Bureau's Consumer Research: Mission Accomplished?
저자
Horn, Richard
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
810.
서명
Political Identity and Financial Risk Taking: Insights from Social Dominance Orientation
저자
Han, Kyuhong; Jung, Jihye; Mittal, Vikas; Zyung, Jinyong Daniel; Adam, Hajo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
811.
서명
Political Management, Research and Development, and Advertising Capital in the Pharmaceutical Industry: A Good Prognosis?
저자
Martin, Kelly D.; Josephson, Brett W.; Vadakkepatt, Gautham G.; Johnson, Jean L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
812.
서명
Portfolio Dynamics and Alliance Termination: The Contingent Role of Resource Dissimilarity
저자
Cui, A.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
813.
서명
Positioning Brands Against Large Competitors to Increase Sales
저자
Paharia, N.; Avery, J.; Keinan, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
814.
서명
Positioning Multicountry Brands: The Impact of Variation in Cultural Values and Competitive Set
저자
Batra, Rajeev; Zhang, Y. Charles; Aydinoğlu, Nilüfer Z.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
815.
서명
Poverty and Materialism: A Look at Impoverished Versus Affluent Children
저자
Chaplin, L.N.; Hill, R.P.; John, D.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
816.
서명
Predicting Advertising Success Beyond Traditional Measures: New Insights from Neurophysiological Methods and Market Response Modeling
저자
Venkatraman, Vinod; Dimoka, Angelika; Pavlou, Paul A.; Vo, Khoi; Hampton, William; Bollinger, Bryan; Hershfield, Hal E.; Ishihara, Masakazu; Winer, Russell S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
817.
서명
Predicting and Managing Consumers' Package Size Impressions
저자
Ordabayeva, N.; Chandon, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
818.
서명
Predicting Mobile Advertising Response Using Consumer Colocation Networks
저자
Zubcsek, Peter Pal; Katona, Zsolt; Sarvary, Miklos
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
819.
서명
Predicting the Consequences of Marketing Policy Changes: A New Data Enrichment Method with Competitive Reactions
저자
Kappe, Eelco; Venkataraman, Sriram; Stremersch, Stefan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
820.
서명
Premarket Forecasting for New Consumer Durable Goods: Modeling Categorization, Elimination, and Consideration Phenomena
저자
Urban, G. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
임시보관함보기
하단메뉴