충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
58/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1141.
서명
The Legitimation of a Sustainable Practice Through Dialectical Adaptation in the Marketplace 미리보기
저자
Gollnhofer, Johanna F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1142.
서명
The Limits of Attraction 미리보기
저자
Frederick, S.; Lee, L.; Baskin, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1143.
서명
The Long Reach of Sponsorship: How Fan Isolation and Identification Jointly Shape Sponsorship Performance 미리보기
저자
Mazodier, Marc; Henderson, Conor M.; Beck, Joshua T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1144.
서명
The Management of Customer-Contact Service Employees: An Empirical Investigation 미리보기
저자
Hartline, M. D
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1145.
서명
The Market Valuation of Outsourcing New Product Development 미리보기
저자
Raassens, N.; Wuyts, S.; Geyskens, I.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1146.
서명
The Mature Brand and Brand Interest: An Alternative Consequence of Ad-Evoked Affect 미리보기
저자
Machleit, K. A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1147.
서명
The Meaning of ``Light'' and ``Ultralight'' Cigarettes: A Commentary on Smith, Stutts, and Zank 미리보기
저자
Hoek, J.; Dewhirst, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1148.
서명
THE MIDDLE GROUND When leveraged effectively, big customer data leads to big results 미리보기
저자
Minkara, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1149.
서명
The Modern Advertising Agency Selection Contest: A Case for Stipends to New Participants 미리보기
저자
Horsky, Dan; Horsky, Sharon; Zeithammer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1150.
서명
The Motivating Role of Dissociative Out-Groups in Encouraging Positive Consumer Behaviors 미리보기
저자
White, K.; Simpson, B.; Argo, J.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1151.
서명
The Nature of Organizational Search in High Technology Markets 미리보기
저자
Weiss, A. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1152.
서명
The Network Value of Products 미리보기
저자
Oestreicher-Singer, G.; Libai, B.; Sivan, L.; Carmi, E.; Yassin, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1153.
서명
THE NEW ONLINE ERA OF CONSUMER SURVEYS: Bucking tradition, Google introduces its `three-legged stool' Internet survey model 미리보기
저자
McDonald, P.; Mohebbi, M.; Slatkin, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1154.
서명
The New Product Portfolio Innovativeness—Stock Returns Relationship: The Role of Large Individual Investors' Culture 미리보기
저자
Cillo, Paola; Griffith, David A.; Rubera, Gaia
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1155.
서명
The New Regulator in Town: The Effect of Walmart's Sustainability Mandate on Supplier Shareholder Value 미리보기
저자
Gielens, Katrijn; Geyskens, Inge; Deleersnyder, Barbara; Nohe, Max
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1156.
서명
The Now and the Next Is your organization practicing concurrent marketing? 미리보기
저자
Cappello, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1157.
서명
Theoretical Modeling in Marketing 미리보기
저자
Sridhar Moorthy, K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1158.
서명
The Perils of Category Management: The Effect of Product Assortment on Multicategory Purchase Incidence 미리보기
저자
Hong, Sungtak; Misra, Kanishka; Vilcassim, Naufel J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1159.
서명
The Perils of Marketing Weight-Management Remedies and the Role of Health Literacy 미리보기
저자
Bolton, Lisa E.; Bhattacharjee, Amit; Reed, Americus
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1160.
서명
The Perils of Proactive Churn Prevention Using Plan Recommendations: Evidence from a Field Experiment 미리보기
저자
Ascarza, Eva; Iyengar, Raghuram; Schleicher, Martin
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 다음 맨뒤

하단메뉴