충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
61/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1201.
서명
The Spoken Words Don't Change, but the Listening Does 미리보기
저자
Henderson, N.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1202.
서명
The Squander Sequence: Understanding Food Waste at Each Stage of the Consumer Decision-Making Process 미리보기
저자
Block, Lauren G.; Keller, Punam A.; Vallen, Beth; Williamson, Sara; Birau, Mia M.; Grinstein, Amir; Haws, Kelly L.; LaBarge, Monica C.; Lamberton, Cait; Moore, Elizabeth S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1203.
서명
The Static and Dynamic Mechanics of Competition: A Comment on Hunt and Morgan's Comparative Advantage Theory 미리보기
저자
Dickson, P. R
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1204.
서명
The Stigma of Mental Illness: Using Segmentation for Social Change 미리보기
저자
Yeh, Marie A.; Jewell, Robert D.; Thomas, Veronica L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1205.
서명
The Stigma Turbine: A Theoretical Framework for Conceptualizing and Contextualizing Marketplace Stigma 미리보기
저자
Mirabito, Ann M.; Otnes, Cele C.; Crosby, Elizabeth; Wooten, David B.; Machin, Jane E.; Pullig, Chris; Adkins, Natalie Ross; Dunnett, Susan; Hamilton, Kathy; Thomas, Kevin D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1206.
서명
The Sting of Social: How Emphasizing Social Consequences in Warning Messages Influences Perceptions of Risk 미리보기
저자
Murdock, Mitchel R.; Rajagopal, Priyali
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1207.
서명
The Structure of Commitment in Exchange 미리보기
저자
Gundlach, G. T.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1208.
서명
The Surprising Breadth of Harbingers of Failure 미리보기
저자
Simester, Duncan I.; Tucker, Catherine E.; Yang, Clair
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1209.
서명
The Teasing Effect: An Underappreciated Benefit of Creating and Resolving an Uncertainty 미리보기
저자
Ruan, Bowen; Hsee, Christopher K.; Lu, Zoe Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1210.
서명
The Temporary Marketing Organization 미리보기
저자
Hadida, Allègre L.; Heide, Jan B.; Bell, Simon J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1211.
서명
The Timing of Codevelopment Alliances in New Product Development Processes: Returns for Upstream and Downstream Partners 미리보기
저자
Fang, E.; Lee, J.; Yang, Z.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1212.
서명
The Transformative Consumer Research Movement 미리보기
저자
Davis, Brennan; Ozanne, Julie L.; Hill, Ronald Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1213.
서명
The Unintended Consequence of Price-Based Service Recovery Incentives 미리보기
저자
Kanuri, Vamsi K.; Andrews, Michelle
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1214.
서명
The Value of Marketing Crowdsourced New Products as Such: Evidence from Two Randomized Field Experiments 미리보기
저자
Nishikawa, Hidehiko; Schreier, Martin; Fuchs, Christoph; Ogawa, Susumu
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1215.
서명
The Value of Rapid Delivery in Omnichannel Retailing 미리보기
저자
Fisher, Marshall L.; Gallino, Santiago; Xu, Joseph Jiaqi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1216.
서명
The Visual Asymmetry Effect: An Interplay of Logo Design and Brand Personality on Brand Equity 미리보기
저자
Luffarelli, Jonathan; Stamatogiannakis, Antonios; Yang, Haiyang
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1217.
서명
The Wisdom of Some: Do We Always Need High Consensus to Shape Consumer Behavior? 미리보기
저자
Sciandra, Michael R.; Lamberton, Cait; Reczek, Rebecca Walker
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1218.
서명
``They Were Built to Last'': Anticonsumption and the Materiality of Waste in Obsolete Buildings 미리보기
저자
Anderson, Stephanie; Hamilton, Kathy; Tonner, Andrea
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1219.
서명
THINKING CAUSALLY: Apply scientific reasoning to improve the quality of your decisions 미리보기
저자
Grapentine, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1220.
서명
Thinking Differently Technology is about more than expanding productivity 미리보기
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 

하단메뉴