충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
65/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1281.
서명
Values That Shape Marketing Decisions: Influence of Chief Executive Officers' Political Ideologies on Innovation Propensity, Shareholder Value, and Risk 미리보기
저자
Kashmiri, Saim; Mahajan, Vijay
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1282.
서명
Valuing Subscription-Based Businesses Using Publicly Disclosed Customer Data 미리보기
저자
McCarthy, Daniel M.; Fader, Peter S.; Hardie, Bruce G. S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1283.
서명
Vendor Consideration and Switching Behavior for Buyers in HIgh-Technology Markets 미리보기
저자
Heide, J. B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1284.
서명
Vices and Virtues of Misguided Replications: The Case of Asymmetric Dominance 미리보기
저자
Simonson, I.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1285.
서명
Video Content Marketing: The Making of Clips 미리보기
저자
Liu, Xuan; Shi, Savannah Wei; Teixeira, Thales; Wedel, Michel
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1286.
서명
Visual Influence and Social Groups 미리보기
저자
McShane, B.B.; Bradlow, E.T.; Berger, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1287.
서명
Waiting for Service: The Relationship Between Delays and Evaluations of Service 미리보기
저자
Taylor, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1288.
서명
Walking in My Shoes: How Expectations of Role Reversal in Future Negotiations Affect Present Behaviors 미리보기
저자
Bagchi, Rajesh; Koukova, Nevena T.; Gurnani, Haresh; Nagarajan, Mahesh; Oza, Shweta S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1289.
서명
Wal-Mart's Impact on Supplier Profits 미리보기
저자
Huang, Q.; Nijs, V.R.; Hansen, K.; Anderson, E.T.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1290.
서명
Warm Glow or Extra Charge? The Ambivalent Effect of Corporate Social Responsibility Activities on Customers' Perceived Price Fairness 미리보기
저자
Habel, Johannes; Schons, Laura Marie; Alavi, Sascha; Wieseke, Jan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1291.
서명
Washing Away Your Sins? Corporate Social Responsibility, Corporate Social Irresponsibility, and Firm Performance 미리보기
저자
Kang, Charles; Germann, Frank; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1292.
서명
Wearout or Weariness? Measuring Potential Negative Consequences of Online Ad Volume and Placement on Website Visits 미리보기
저자
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1293.
서명
WEBSITE VS. TRADITIONAL SURVEY RATINGS: Do they tell the same story? 미리보기
저자
Brandt, D.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1294.
서명
What Are Likes Worth? A Facebook Page Field Experiment 미리보기
저자
Mochon, Daniel; Johnson, Karen; Schwartz, Janet; Ariely, Dan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1295.
서명
What a Waste! Exploring the Human Reality of Food Waste from the Store Manager's Perspective 미리보기
저자
Gruber, Verena; Holweg, Christina; Teller, Christoph
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1296.
서명
What Counts Versus What Can Be Counted: The Complex Interplay of Market Orientation and Marketing Performance Measurement 미리보기
저자
Frösén, Johanna; Luoma, Jukka; Jaakkola, Matti; Tikkanen, Henrikki; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1297.
서명
What Drives a Firm's Choice of Product Recall Remedy? The Impact of Remedy Cost, Product Hazard, and the CEO 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Liu, Yong; Luo, Ting
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1298.
서명
What Drives Herding Behavior in Online Ratings? The Role of Rater Experience, Product Portfolio, and Diverging Opinions 미리보기
저자
Sunder, Sarang; Kim, Kihyun Hannah; Yorkston, Eric A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1299.
서명
What Drives Key Informant Accuracy? 미리보기
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Reimann, M.; Schilke, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1300.
서명
What Drives Managerial Use of Marketing and Financial Metrics and Does Metric Use Affect Performance of Marketing-Mix Activities? 미리보기
저자
Mintz, O.; Currim, I.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 

하단메뉴