충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
8/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
141.
서명
Brand Love 미리보기
저자
Batra, R.; Ahuvia, A.; Bagozzi, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
142.
서명
Brand Name Types and Consumer Demand: Evidence from China's Automobile Market 미리보기
저자
Wu, Fang; Sun, Qi; Grewal, Rajdeep; Li, Shanjun
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
143.
서명
Bridging Cultural Divides: The Role and Impact of Binational Families 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
144.
서명
Bridging Cultural Divides: The Role and Impact of Binational Families 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
145.
서명
BRIDGING THE GAP Wharton's Dr. Elea McDonnell Feit unites researchers and practitioners in the name of customer analytics 미리보기
저자
McNeal, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
146.
서명
Bringing ``Place'' Back In: Regional Clusters, Project Governance, and New Product Outcomes 미리보기
저자
Tracey, Paul; Heide, Jan B.; Bell, Simon J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
147.
서명
Broadcasting and Narrowcasting: How Audience Size Affects What People Share 미리보기
저자
Barasch, A.; Berger, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
148.
서명
Broadening the Paradigm of Marketing as Exchange: A Public Policy and Marketing Perspective 미리보기
저자
Hill, R.P.; Martin, K.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
149.
서명
Building Agent-Based Decision Support Systems for Word-of-Mouth Programs: A Freemium Application 미리보기
저자
Chica, Manuel; Rand, William
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
150.
서명
Building an Inclusive Academic Community: A Possible Path for Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Hill, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
151.
서명
Building Blocks 미리보기
저자
Pope, A.V.; Oliva, R.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
152.
서명
Buy What Is Advertised on Television? Evidence from Bans on Child-Directed Food Advertising 미리보기
저자
Huang, R.; Yang, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
153.
서명
BYOB: How Brining Your Own Shopping Bags Leads to Treating Yourself and the Environment 미리보기
저자
Karmarkar, Uma R.; Bollinger, Bryan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
154.
서명
Calorie Label Formats: Using Numeric and Traffic Light Calorie Labels to Reduce Lunch Calories 미리보기
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
155.
서명
Can Advertising Investments Counter the Negative Impact of Shareholder Complaints on Firm Value? 미리보기
저자
Wies, Simone; Hoffmann, Arvid Oskar Ivar; Aspara, Jaakko; Pennings, Joost M. E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
156.
서명
Can Automated Group Recommender Systems Help Consumers Make Better Choices? 미리보기
저자
Hennig-Thurau, T.; Marchand, A.; Marx, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
157.
서명
Can Brands Move In from the Outside? How Moral Identity Enhances Out-Group Brand Attitudes 미리보기
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
158.
서명
Can More Information be a Bad Thing? Despite the best efforts of researchers, consumer decisions will always have subjective components 미리보기
저자
Duboff, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
159.
서명
Can Offline Stores Drive Online Sales? 미리보기
저자
Wang, Kitty; Goldfarb, Avi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
160.
서명
Can Package Size Accelerate Usage Volume? 미리보기
저자
Wansink, B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴