충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
12/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
221.
서명
Consumer Response to Disclosures in Digitally Retouched Advertisements 미리보기
저자
Schirmer, Nadine A.; Schwaiger, Manfred; Taylor, Charles R.; Costello, John P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
222.
서명
Consumers' Response to Commercials: When the Energy Level in the Commercial Conflicts with the Media Context 미리보기
저자
Puccinelli, Nancy M.; Wilcox, Keith; Grewal, Dhruv
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
Consumer Trade-Offs and the Evaluation of Services 미리보기
저자
Ostrom, A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
Consumer Well-Being: Effects of Subgoal Failures and Goal Importance 미리보기
저자
Devezer, B.; Sprott, D.E.; Spangenberg, E.R.; Czellar, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
Consuming Direct-to-Consumer Genetic Tests: The Role of Genetic Literacy and Knowledge Calibration 미리보기
저자
Pearson, Y.E.; Liu-Thompkins, Y.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
Consumption-Based Cross-Brand Learning: Are Private Labels Really Private? 미리보기
저자
Szymanowski, M.; Gijsbrechts, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
Consumption Constraints and Entrepreneurial Intentions in Subsistence Marketplaces 미리보기
저자
Venugopal, Srinivas; Viswanathan, Madhubalan; Jung, Kiju
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
Consumption Restriction in a Total Control Institution: Participatory Action Research in a Maximum Security Prison 미리보기
저자
Hill, Ronald Paul; Rapp, Justine M.; Capella, Michael L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
Contextual and Temporal Components of Reference Price 미리보기
저자
Rajendran, K. N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
Contingent Match Incentives Increase Donations 미리보기
저자
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
Contracts, Extracontractual Incentives, and Ex Post Behavior in Franchise Channel Relationships 미리보기
저자
Kashyap, V.; Antia, K.D.; Frazier, G.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
Contributions by Federal Trade Commission Economists to Consumer Protection: Research, Policy, and Law Enforcement 미리보기
저자
Pappalardo, J.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
Control over What? Individual Differences in General Versus Eating and Spending Self-Control 미리보기
저자
Haws, Kelly L.; Davis, Scott W.; Dholakia, Utpal M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
Converging on a New Theoretical Foundation for Selling 미리보기
저자
Hartmann, Nathaniel N.; Wieland, Heiko; Vargo, Stephen L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
Copy Alert: A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands 미리보기
저자
Satomura, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
Core Versus Peripheral Innovations: The Effect of Innovation Locus on Consumer Adoption of New Products 미리보기
저자
Ma, Zhenfeng; Gill, Tripat; Jiang, Ying
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
Corporate Board Interlocks and New Product Introductions 미리보기
저자
Srinivasan, Raji; Wuyts, Stefan; Mallapragada, Girish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
Corporate Social Responsibility and Shareholder Wealth: The Role of Marketing Capability 미리보기
저자
Mishra, Saurabh; Modi, Sachin B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
Corporate Social Responsibility, Customer Orientation, and the Job Performance of Frontline Employees 미리보기
저자
Korschun, D.; Bhattacharya, C.B.; Swain, S.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
Corporate Social Responsibility in Business-to-Business Markets: How Organizational Customers Account for Supplier Corporate Social Responsibility Engagement 미리보기
저자
Homburg, C.; Stierl, M.; Bornemann, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴