충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
14/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
261.
서명
Customer Acquisition and Retention Spending: An Analytical Model and Empirical Investigation in Wireless Telecommunications Markets 미리보기
저자
Min, Sungwook; Zhang, Xubing; Kim, Namwoon; Srivastava, Rajendra K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
262.
서명
Customer-Based Corporate Valuation for Publicly Traded Noncontractual Firms 미리보기
저자
McCarthy, Daniel M.; Fader, Peter S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
263.
서명
Customer Complaints and Recovery Effectiveness: A Customer Base Approach 미리보기
저자
Knox, G.; van Oest, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
264.
서명
Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation 미리보기
저자
Böttger, Tim; Rudolph, Thomas; Evanschitzky, Heiner; Pfrang, Thilo
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
265.
서명
Customer Orientation Structure for Internet-Based Business-to-Business Platform Firms 미리보기
저자
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
266.
서명
Customer Satisfaction and Long-Term Stock Returns 미리보기
저자
Sorescu, Alina; Sorescu, Sorin M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
267.
서명
Customer Satisfaction, Market Share, and Profitability: Findings From Sweden 미리보기
저자
Anderson, E. W.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
268.
서명
Customer Switching Behavior in Service Industries: An Exploratory Study 미리보기
저자
Keaveney, S. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
269.
서명
Customer Uncertainty Following Downsizing: The Effects of Extent of Downsizing and Open Communication 미리보기
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Staritz, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
270.
서명
Cyberspace: The marketing frontier 미리보기
저자
Bruner II, Gordon C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
271.
서명
Cycling into Headwinds: Analyzing Practices That Inhibit Sustainability 미리보기
저자
Scheurenbrand, Klara; Parsons, Elizabeth; Cappellini, Benedetta; Patterson, Anthony
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
272.
서명
Dangerous Double Dosing: How Naive Beliefs Can Contribute to Unintentional Overdose with Over-the-Counter Drugs 미리보기
저자
Catlin, Jesse R.; Pechmann, Cornelia; Brass, Eric P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
273.
서명
DATA-BASED DIFFERENTIATION 미리보기
저자
Rao, S.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
274.
서명
Data Privacy: Effects on Customer and Firm Performance 미리보기
저자
Martin, Kelly D.; Borah, Abhishek; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
275.
서명
Dealing with Institutional Distances in International Marketing Channels: Governance Strategies That Engender Legitimacy and Efficiency 미리보기
저자
Yang, Z.; Su, C.; Fam, K.-S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
276.
서명
Decoding Customer-Firm Relationships: How Attachment Styles Help Explain Customers' Preferences for Closeness, Repurchase Intentions, and Changes in Relationship Breadth 미리보기
저자
Mende, M.; Bolton, R.N.; Bitner, M.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
277.
서명
Decomposing the Impact of Advertising: Augmenting Sales with Online Search Data 미리보기
저자
Hu, Y.; Du, R.Y.; Damangir, S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
278.
서명
Decomposing the Value of Word-of-Mouth Seeding Programs: Acceleration Versus Expansion 미리보기
저자
Libai, B.; Muller, E.; Peres, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
279.
서명
Deconstructing the ``First Moment of Truth'': Understanding Unplanned Consideration and Purchase Conversion Using In-Store Video Tracking 미리보기
저자
Hui, S.K.; Huang, Y.; Suher, J.; Inman, J.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
280.
서명
Defining, Measuring, and Managing Business Reference Value 미리보기
저자
Kumar, V.; Petersen, J.A.; Leone, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴