충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
15/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
281.
서명
Delusion in Attribution: Caveats in Using Attribution for Multimedia Budget Allocation 미리보기
저자
Danaher, Peter J.; van Heerde, Harald J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
282.
서명
Demand for ``Healthy'' Products: False Claims and FTC Regulation 미리보기
저자
Rao, Anita; Wang, Emily
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
283.
서명
(De)marketing to Manage Consumer Quality Inferences 미리보기
저자
Miklos-Thal, J.; Zhang, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
284.
서명
Demonstrating the Value of Marketing 미리보기
저자
Hanssens, Dominique M.; Pauwels, Koen H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
285.
서명
Design Crowdsourcing: The Impact on New Product Performance of Sourcing Design Solutions from the ``Crowd'' 미리보기
저자
Allen, B. J.; Chandrasekaran, Deepa; Basuroy, Suman
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
286.
서명
Designed to Succeed: Dimensions of Product Design and Their Impact on Market Share 미리보기
저자
Jindal, Rupinder P.; Sarangee, Kumar R.; Echambadi, Raj; Lee, Sangwon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
287.
서명
Designing Social Interventions to Improve Newcomer Adjustment: Insights from the Indian Sex Worker Community 미리보기
저자
Umashankar, N.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
288.
서명
Design Thinking An Exclusive Interview 미리보기
저자
unknown
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
289.
서명
Detecting, Preventing, and Mitigating Online Firestorms in Brand Communities 미리보기
저자
Herhausen, Dennis; Ludwig, Stephan; Grewal, Dhruv; Wulf, Jochen; Schoegel, Marcus
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
290.
서명
Determinants of Distribution Intensity 미리보기
저자
Frazier, G. L
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
291.
서명
Determinants of Long-Term Orientation in Buyer-Seller Relationships 미리보기
저자
Ganesan, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
292.
서명
Determining Consumers' Discount Rates with Field Studies 미리보기
저자
Yao, S.; Mela, C.F.; Chiang, J.; Chen, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
293.
서명
Developing Donor Relationships: The Role of the Breadth of Giving 미리보기
저자
Khodakarami, Farnoosh; Petersen, J. Andrew; Venkatesan, Rajkumar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
294.
서명
Developing New-to-the-Firm Products: The Role of Micropolitical Strategies 미리보기
저자
Sethi, R.; Iqbal, Z.; Sethi, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
295.
서명
Device Switching in Online Purchasing: Examining the Strategic Contingencies 미리보기
저자
de Haan, Evert; Kannan, P. K.; Verhoef, Peter C.; Wiesel, Thorsten
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
296.
서명
Diagnosing Brand Performance: Accounting for the Dynamic Impact of Product Availability with Aggregate Data 미리보기
저자
Shah, Denish; Kumar, V.; Zhao, Yi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
297.
서명
Differentiated Bidders and Bidding Behavior in Procurement Auctions 미리보기
저자
Haruvy, E.; Jap, S.D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
298.
서명
Dimensions and Types of Supervisory Control: Effects on Salesperson Performance and Satisfaction 미리보기
저자
Challagalla, G. N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
299.
서명
Direct and Indirect Effects of Buyers and Sellers on Search Advertising Revenues in Business-to-Business Electronic Platforms 미리보기
저자
Fang, Eric; Li, Xiaoling; Huang, Minxue; Palmatier, Robert W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
300.
서명
Discovering How Advertising Grows Sales and Builds Brands 미리보기
저자
Bruce, N.I.; Peters, K.; Naik, P.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴