충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
16/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
301.
서명
Do Behavioral Nudges in Prepopulated Tax Forms Affect Compliance? Experimental Evidence with Real Taxpayers 미리보기
저자
Fonseca, Miguel A.; Grimshaw, Shaun B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
302.
서명
Do Consumers Always Spend More When Coupon Face Value is Larger? The Inverted U-Shaped Effect of Coupon Face Value on Consumer Spending Level 미리보기
저자
Jia, He; Yang, Sha; Lu, Xianghua; Park, C. Whan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
303.
서명
Do Costly Options Lead to Better Outcomes? How the Protestant Work Ethic Influences the Cost—Benefit Heuristic in Goal Pursuit 미리보기
저자
Cheng, Yimin; Mukhopadhyay, Anirban; Schrift, Rom Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
304.
서명
Do Customers and Employees Enjoy Service Participation? Synergistic Effects of Self- and Other-Efficacy 미리보기
저자
Yim, C.K.; Chan, K.W.; Lam, S.S.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
305.
서명
Do Disclosures of Customer Metrics Lower Investors' and Analysts' Uncertainty but Hurt Firm Performance? 미리보기
저자
Bayer, Emanuel; Tuli, Kapil R.; Skiera, Bernd
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
306.
서명
Does a Customer on the Board of Directors Affect Business-to-Business Firm Performance? 미리보기
저자
Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Krause, Ryan; Tirunillai, Seshadri
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
307.
서명
Does Advertising on Television Cause Childhood Obesity? A Longitudinal Analysis 미리보기
저자
Beales, J.H.; Kulick, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
308.
서명
Does Competitive Environment Moderate the Market Orientation-Performance Relationship? 미리보기
저자
Slater, S. F.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
309.
서명
Does It Pay to Be Real? Understanding Authenticity in TV Advertising 미리보기
저자
Becker, Maren; Wiegand, Nico; Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
310.
서명
Does It Pay to Recall Your Product Early? An Empirical Investigation in the Automobile Industry 미리보기
저자
Eilert, Meike; Jayachandran, Satish; Kalaignanam, Kartik; Swartz, Tracey A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
311.
서명
Does Knowledge Base Compatibility Help or Hurt Knowledge Sharing Between Suppliers in Coopetition? The Role of Customer Participation 미리보기
저자
Ho, H.; Ganesan, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
312.
서명
Does ``Liking'' Lead to Loving? The Impact of Joining a Brand's Social Network on Marketing Outcomes 미리보기
저자
John, Leslie K.; Emrich, Oliver; Gupta, Sunil; Norton, Michael I.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
313.
서명
Does Online Community Participation Foster Risky Financial Behavior? 미리보기
저자
Zhu, R.; Dholakia, U.M.; Chen, X.; Algesheimer, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
314.
서명
Does Price Elasticity Vary with Economic Growth? A Cross-Category Analysis 미리보기
저자
Gordon, B.R.; Goldfarb, A.; Li, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
315.
서명
Does Selective Sales Force Training Work? 미리보기
저자
Atefi, Yashar; Ahearne, Michael; Maxham, James G.; Donavan, D. Todd; Carlson, Brad D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
316.
서명
Does Sparing the Rod Spoil the Child? How Praising, Scolding, and an Assertive Tone Can Encourage Desired Behaviors 미리보기
저자
Grinstein, Amir; Kronrod, Ann
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
317.
서명
Does the Comparative Advantage Theory of Competition really replace the Neoclassical Theory of 미리보기
저자
Deligonul, Z. Seyda
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
318.
서명
Does the Comparative Advantage Theory of Competition Really Replace the Neoclassical Theory of Perfect Competition? 미리보기
저자
Deligoenuel, Z. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
319.
서명
Does the Customer Matter Most? Exploring Strategic Frontline Employees' Influence of Customers, the Internal Business Team, and External Business Partners 미리보기
저자
Plouffe, Christopher R.; Bolander, Willy; Cote, Joseph A.; Hochstein, Bryan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
320.
서명
Do Firms Endowed with Greater Strategic Capability Earn Higher Profits? 미리보기
저자
Zhou, Bo; Mela, Carl F.; Amaldoss, Wilfred
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴