충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
19/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
361.
서명
Enhancing Communication Between Marketing and Engineering: The Moderating Role of Relative Functional Identification 미리보기
저자
Fisher, R. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
362.
서명
Enhancing Communication Between Marketing and Engineering: The Moderating Role of Relative Functional Identification 미리보기
저자
Fisher, R. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
363.
서명
Enhancing Helping Behavior: An Integrative Framework for Promotion Planning 미리보기
저자
Bendapudi, N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
364.
서명
Enhancing Helping Behavior: An Integrative Framework for Promotion Planning 미리보기
저자
Bendapudi, N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
365.
서명
Entry Strategy and Long-Term Performance: Conceptualization and Empirical Examination 미리보기
저자
Green, D. H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
366.
서명
Enviropreneurial marketing strategy: The emergence of corporate environmentalism as market strategy 미리보기
저자
Menon, Ajay
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
367.
서명
Equity Estimation and Assessing Market Response 미리보기
저자
Wildt, A. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
368.
서명
Estimating Causal Installed-Base Effects: A Bias-Correction Approach 미리보기
저자
Narayanan, S.; Nair, H.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
369.
서명
Ethical and Legal Foundations of Relational Marketing Exchanges 미리보기
저자
Gundlach, G. T.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
370.
서명
Ethically Deployed Defaults: Transparency and Consumer Protection Through Disclosure and Preference Articulation 미리보기
저자
Steffel, Mary; Williams, Elanor F.; Pogacar, Ruth
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
371.
서명
Ethics and Target Marketing: The Role of Product Harm and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Smith, N. C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
372.
서명
Ethics and target marketing: The role of product harm and consumer vulnerability 미리보기
저자
Craig Smith, N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
373.
서명
Ethics and Target Marketing: The Role of Product Harm and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Smith, N. C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
374.
서명
Ethnographic Stories for Market Learning 미리보기
저자
Cayla, J.; Arnould, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
375.
서명
Eudaimonia Around the Kitchen: A Hermeneutic Approach to Understanding Food Well-Being in Consumers' Lived Experiences 미리보기
저자
Mugel, Ophélie; Gurviez, Patricia; Decrop, Alain
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
376.
서명
Evidence on the Effects of Mandatory Disclaimers in Advertising 미리보기
저자
Green, K.C.; Armstrong, J.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
377.
서명
Evolution of Marketing as a Discipline: What Has Happened and What to Look Out For 미리보기
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
378.
서명
Evolving Patterns of Organizational Beliefs in the Formation of Strategy 미리보기
저자
Frankwick, G. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
379.
서명
Excess Behavioral Loyalty for High-Share Brands: Deviations from the Dirichlet Model for Repeat Purchasing 미리보기
저자
Fader, P. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
380.
서명
Exerting Pressure or Leveraging Power? The Extended Chain of Corporate Social Responsibility Enforcement in Business-to-Business Supply Chains 미리보기
저자
Müller, Urs; Habel, Johannes; Stierl, Marcel
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴