충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
2/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Advertising in a Competitive Market: The Role of Product Standards, Customer Learning, and Switching Costs 미리보기
저자
Anderson, E.T.; Simester, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Advertising Spillovers: Evidence from Online Field Experiments and Implications for Returns on Advertising 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Advertising Strategies to Increase Usage Frequency 미리보기
저자
Wansink, B
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
A Dynamic Model for Digital Advertising: The Effects of Creative Format, Message Content, and Targeting on Engagement 미리보기
저자
Bruce, Norris I.; Murthi, B. P. S.; Rao, Ram C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
A Field Guide to Publishing in an Era of Doubt 미리보기
저자
Meyer, Robert J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
A Framework for Entry Deterrence Strategy: The Competitive Environment, Choices, and Consequences 미리보기
저자
Gruca, T. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
A General Consumer Preference Model for Experience Products: Application to Internet Recommendation 미리보기
저자
Chung, J.; Rao, V.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Agents of Change: A Scale to Identify Diversity Seekers 미리보기
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Agents of Change: A Scale to Identify Diversity Seekers 미리보기
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Agglomeration as a Driver of the Volume of Electronic Word of Mouth in the Restaurant Industry 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Zhang, Jurui
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Aggressive Marketing Strategy Following Equity Offerings and Firm Value: The Role of Relative Strategic Flexibility 미리보기
저자
Kurt, D.; Hulland, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
A GUIDE TO COMPLEX MARKETS: Bayes nets modeling untangles the many factors behind customer decisions 미리보기
저자
Sheth-Voss, P.; Griner, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
A Joint Examination of Quality Choice and Satisfaction: The Impact of Circumstantial Variables 미리보기
저자
Zhang, W.; Kalra, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
A Latent Instrumental Variables Approach to Modeling Keyword Conversion in Paid Search Advertising 미리보기
저자
Rutz, O.J.; Bucklin, R.E.; Sonnier, G.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Algorithm Overdependence: How the Use of Algorithmic Recommendation Systems Can Increase Risks to Consumer Well-Being 미리보기
저자
Banker, Sachin; Khetani, Salil
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Alliance Portfolio Resource Diversity and Firm Innovation 미리보기
저자
Cui, A.S.; O Connor, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
All That Is Users Might Not Be Gold: How Labeling Products as User Designed Backfires in the Context of Luxury Fashion Brands 미리보기
저자
Fuchs, C.; Prandelli, E.; Schreier, M.; Dahl, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
All Things Considered? The Role of Choice Set Formation in Diversification 미리보기
저자
Salisbury, L.C.; Feinberg, F.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴