충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
20/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
381.
서명
Exonerating Unethical Marketing Executive Behaviors: A Diagnostic Framework 미리보기
저자
Mascarenhas, O. A. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
382.
서명
Expanding the Lens of Food Well-Being: An Examination of Contemporary Marketing, Policy, and Practice with an Eye on the Future 미리보기
저자
Scott, Maura L.; Vallen, Beth
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
383.
서명
Expectations as a Comparison Standard in Measuring Service Quality: An Assessment of a Reassessment 미리보기
저자
Teas, R. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
384.
서명
Expectations, Performance Evaluation, and Consumers' Perceptions of Quality 미리보기
저자
Teas, R. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
385.
서명
Expense Neglect in Forecasting Personal Finances 미리보기
저자
Berman, Jonathan Z.; Tran, An T. K.; Lynch, John G.; Zauberman, Gal
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
386.
서명
Explaining variations in the advertising & promotional costs/sales ratio: A reanalysis 미리보기
저자
Balasubramanian, Siva K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
387.
서명
Explaining variations in the advertising & promotional costs/sales ratio: A rejoinder 미리보기
저자
Ailawadi, Kusum
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
388.
서명
Explaining variations in the advertising & promotional costs/sales ratio: A response, research 미리보기
저자
Balasubramanian, Siva K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
389.
서명
Exploring Life Satisfaction Among Subsistence Migrant Consumers: A Case in China 미리보기
저자
Huang, Yimin; Chu, Rongwei; Cheng, Junjun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
390.
서명
Exploring Subsidiary Desire for Autonomy: A Conceptual Framework and Empirical Findings 미리보기
저자
Homburg, C.; Prigge, J.-K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
391.
서명
Exploring the Differences Between Conscious and Unconscious Goal Pursuit 미리보기
저자
Laran, Juliano; Janiszewski, Chris; Salerno, Anthony
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
392.
서명
Exploring the Effects of ``What'' (Product) and ``Where'' (Website) Characteristics on Online Shopping Behavior 미리보기
저자
Mallapragada, Girish; Chandukala, Sandeep R.; Liu, Qing
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
393.
서명
Exploring the Relationship Between Varieties of Variety and Weight Loss: When More Variety Can Help People Lose Weight 미리보기
저자
Haws, Kelly L.; Liu, Peggy J.; Redden, Joseph P.; Silver, Heidi J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
394.
서명
Extracting Features of Entertainment Products: A Guided Latent Dirichlet Allocation Approach Informed by the Psychology of Media Consumption 미리보기
저자
Toubia, Olivier; Iyengar, Garud; Bunnell, Renée; Lemaire, Alain
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
395.
서명
Extracting Summary Piles from Sorting Task Data 미리보기
저자
Blanchard, Simon J.; Aloise, Daniel; DeSarbo, Wayne S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
396.
서명
Extrinsic and Intrinsic Cue Effects on Perceptions of Store Brand Quality 미리보기
저자
Richardson, P. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
397.
서명
Eye Tracking Reveals Processes That Enable Conjoint Choices to Become Increasingly Efficient with Practice 미리보기
저자
Meißner, Martin; Musalem, Andres; Huber, Joel
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
398.
서명
Factors Affecting Judgments of Prevalence and Representation: Implications for Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
399.
서명
Factors Affecting Judgments of Prevalence and Representation: Implications for Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
400.
서명
Factors Leading to Health Care Exclusion Among African Refugees in Australia: The Case of Blood Donation 미리보기
저자
Polonsky, Michael Jay; Ferdous, Ahmed Shahriar; Renzaho, Andre M. N.; Waters, Neil; McQuilten, Zoe
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴