충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
21/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
401.
서명
Falling Back on Numbers: When Preference for Numerical Product Information Increases after a Personal Control Threat 미리보기
저자
Lembregts, Christophe; Pandelaere, Mario
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
402.
서명
Fanning the Flames? How Media Coverage of a Price War Affects Retailers, Consumers, and Investors 미리보기
저자
van Heerde, Harald J.; Gijsbrechts, Els; Pauwels, Koen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
403.
서명
Federal Trade Commission Bureau of Consumer Protection, 1978-1979 미리보기
저자
Scammon, D.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
404.
서명
Federal Trade Commission: Time of Transition 미리보기
저자
Wiener, J.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
405.
서명
Feeling Love and Doing More for Distant Others: Specific Positive Emotions Differentially Affect Prosocial Consumption 미리보기
저자
Cavanaugh, Lisa A.; Bettman, James R.; Luce, Mary Frances
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
406.
서명
Field Experimentation in Marketing Research 미리보기
저자
Gneezy, Ayelet
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
407.
서명
Film Critics: Influencers or Predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
408.
서명
Film critics: Influencers or predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, Jehoshua
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
409.
서명
Film Critics: Influencers or Predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
410.
서명
Finding a Home for Products We Love: How Buyer Usage Intent Affects the Pricing of Used Goods 미리보기
저자
Brough, A.R.; Isaac, M.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
411.
서명
Firm Innovativeness and Its Performance Outcomes: A Meta-Analytic Review and Theoretical Integration 미리보기
저자
Rubera, G.; Kirca, A.H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
412.
서명
Firms' Strategic Leverage of Unplanned Exposure and Planned Advertising: An Analysis in the Context of Celebrity Endorsements 미리보기
저자
Derdenger, Timothy P.; Li, Hui; Srinivasan, Kannan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
413.
서명
Firm Value Creation Through Major Channel Expansions: Evidence from an Event Study in the United States, Germany, and China 미리보기
저자
Homburg, C.; Vollmayr, J.; Hahn, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
414.
서명
Flies in the Ointment? Addressing Potential Impediments to Population-Based Health Benefits of Restaurant Menu Labeling Initiatives 미리보기
저자
Burton, S.; Kees, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
415.
서명
Follow to Lead 미리보기
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
416.
서명
Footprints in the Sands of Time: A Comparative Analysis of the Effectiveness of Customer Satisfaction and Customer—Company Identification over Time 미리보기
저자
Haumann, Till; Quaiser, Benjamin; Wieseke, Jan; Rese, Mario
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
417.
서명
Forceful Phantom Firsts: Framing Experiences as Firsts Amplifies Their Influence on Judgment 미리보기
저자
LeBoeuf, R.A.; Williams, E.F.; Brenner, L.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
418.
서명
Forecast Wizard 미리보기
저자
Deal, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
419.
서명
Format Neglect: How the Use of Numerical Versus Percentage Rank Claims Influences Consumer Judgments 미리보기
저자
Sevilla, Julio; Isaac, Mathew S.; Bagchi, Rajesh
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
420.
서명
Forward-Looking Financials 미리보기
저자
Schultz, D.E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 다음 맨뒤

하단메뉴