충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
26/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
501.
서명
How Language Shapes Word of Mouth's Impact 미리보기
저자
Packard, Grant; Berger, Jonah
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
502.
서명
How Liberals and Conservatives Respond to Equality-Based and Proportionality-Based Rewards in Charity Advertising 미리보기
저자
Lee, Younghwa; Yoon, Sukki; Lee, Young Woo; Royne, Marla B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
503.
서명
How Should Firms Manage Excessive Product Use? A Continuous-Time Demand Model to Test Reward Schedules, Notifications, and Time Limits 미리보기
저자
Nevskaya, Yulia; Albuquerque, Paulo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
504.
서명
How Time Horizon Perceptions and Relationship Deficits Affect Impulsive Consumption 미리보기
저자
Sinha, J.; Wang, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
505.
서명
How to activate a brand internally 미리보기
저자
Marshall, J.; Mayer, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
506.
서명
How to Combat the Unhealthy = Tasty Intuition: The Influencing Role of Health Consciousness 미리보기
저자
Mai, Robert; Hoffmann, Stefan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
507.
서명
How to Organize Pricing? Vertical Delegation and Horizontal Dispersion of Pricing Authority 미리보기
저자
Homburg, C.; Jensen, O.; Hahn, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
508.
서명
How to Separate the Wheat from the Chaff: Improved Variable Selection for New Customer Acquisition 미리보기
저자
Tillmanns, Sebastian; Hofstede, Frenkel Ter; Krafft, Manfred; Goetz, Oliver
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
509.
서명
How to SHIFT Consumer Behaviors to be More Sustainable: A Literature Review and Guiding Framework 미리보기
저자
White, Katherine; Habib, Rishad; Hardisty, David J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
510.
서명
How to Think, Not What to Think 미리보기
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
511.
서명
How Variety-Seeking Versus Inertial Tendency Influences the Effectiveness of Immediate Versus Delayed Promotions 미리보기
저자
Kim, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
512.
서명
How Well Does Consumer-Based Brand Equity Align with Sales-Based Brand Equity and Marketing-Mix Response? 미리보기
저자
Datta, Hannes; Ailawadi, Kusum L.; van Heerde, Harald J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
513.
서명
Hunger and Food Well-Being: Advancing Research and Practice 미리보기
저자
Bublitz, Melissa G.; Hansen, Jonathan; Peracchio, Laura A.; Tussler, Sherrie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
514.
서명
Idea Exchange Revisiting the Marketing Mix 미리보기
저자
Schultz, D.E.; Dev, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
515.
서명
Idea Exchange The Best Information Wins 미리보기
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
516.
서명
Idea Exchange The World is Uneven 미리보기
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
517.
서명
Identifying Global and Culture-Specific Dimensions of Humor in Advertising: A Multinational Analysis 미리보기
저자
Alden, D. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
518.
서명
Identifying the Key Sociocultural Influences on Drinking Behavior in High and Moderate Binge-Drinking Countries and the Public Policy Implications 미리보기
저자
Hogan, S.P.; Perks, K.J.; Russell-Bennett, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
519.
서명
Identifying the Presence and Cause of Fashion Cycles in Data 미리보기
저자
Yoganarasimhan, Hema
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
520.
서명
Ideological Challenges to Changing Strategic Orientation in Commodity Agriculture 미리보기
저자
Press, Melea; Arnould, Eric J.; Murray, Jeff B.; Strand, Katherine
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 다음 맨뒤

하단메뉴