충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
27/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
521.
서명
If at First You Do Succeed, Do You Try, Try Again? Developing the Persistence—Licensing Response Measure to Understand, Predict, and Modify Behavior Following Subgoal Success 미리보기
저자
Zemack-Rugar, Yael; Corus, Canan; Brinberg, David
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
522.
서명
If It Takes a Village to Foster Innovation, Success Depends on the Neighbors: The Effects of Global and Ego Networks on New Product Launches 미리보기
저자
Fang, Eric; Lee, Jongkuk; Palmatier, Robert; Han, Shunping
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
523.
서명
(I'm) Happy to Help (You): The Impact of Personal Pronoun Use in Customer—Firm Interactions 미리보기
저자
Packard, Grant; Moore, Sarah G.; McFerran, Brent
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
524.
서명
Immediate Responses of Online Brand Search and Price Search to TV Ads 미리보기
저자
Du, Rex Yuxing; Xu, Linli; Wilbur, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
525.
서명
Immigrants Versus Nationals: When an Intercultural Service Encounter Failure Turns to Verbal Confrontation 미리보기
저자
Johnson, G.D.; Meyers, Y.J.; Williams, J.D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
526.
서명
Immigrants Versus Nationals: When an Intercultural Service Encounter Failure Turns to Verbal Confrontation 미리보기
저자
Johnson, G.D.; Meyers, Y.J.; Williams, J.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
527.
서명
Impact of Salesperson Attraction on Sales Managers' Attributions and Feedback 미리보기
저자
DeCarlo, T. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
528.
서명
Imperatives for the Kinship Economy 미리보기
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
529.
서명
Implementing Changes in Marketing Strategy: The Role of Perceived Outcome- and Process-Oriented Supervisory Actions 미리보기
저자
Sarin, S.; Challagalla, G.; Kohli, A.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
530.
서명
Implementing Managerial Constraints in Model-Based Segmentation: Extensions of Kim, Fong, and DeSarbo (2012) with an Application to Heterogeneous Perceptions of Service Quality 미리보기
저자
Kim, S.; Blanchard, S.J.; DeSarbo, W.S.; Fong, D.K.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
531.
서명
Improving Consumer Mindset Metrics and Shareholder Value Through Social Media: The Different Roles of Owned and Earned Media 미리보기
저자
Colicev, Anatoli; Malshe, Ashwin; Pauwels, Koen; O Connor, Peter
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
532.
서명
Improving Online Idea Generation Platforms and Customizing the Task Structure on the Basis of Consumers' Domain-Specific Knowledge 미리보기
저자
Luo, Lan; Toubia, Olivier
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
533.
서명
Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors? 미리보기
저자
Spangenberg, E. R
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
534.
서명
Incentives Versus Reciprocity: Insights from a Field Experiment 미리보기
저자
Chung, Doug J.; Narayandas, Das
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
535.
서명
Inclusive Economic Development Programs and Consumers' Access to Credit in Emerging Market Economies: The Public Policy Role of Marketing in Rural Bank Programs in Ghana 미리보기
저자
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
536.
서명
Inclusive Economic Development Programs and Consumers' Access to Credit in Emerging Market Economies: The Public Policy Role of Marketing in Rural Bank Programs in Ghana 미리보기
저자
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
537.
서명
Indirect Learning: How Emerging-Market Firms Grow in Developed Markets 미리보기
저자
Banerjee, S.; Prabhu, J.C.; Chandy, R.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
538.
서명
Individual Differences in Brand Schematicity 미리보기
저자
Puligadda, S.; Ross, W.T.; Grewal, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
539.
서명
Individual Differences in Marketing Placebo Effects: Evidence from Brain Imaging and Behavioral Experiments 미리보기
저자
Plassmann, Hilke; Weber, Bernd
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
540.
서명
Inducing Multiline Salespeople to Adopt House Brands 미리보기
저자
Anderson, E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 다음 맨뒤

하단메뉴