주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
1,382
건 중
1,382
건 출력
31/70
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(1375)
연간물
(7)
저자
American Marketing Association
(6)
Wyner, G.
(5)
Crosby, L.A.
(4)
Kumar, V.
(4)
Schultz, D.E.
(4)
Smith, J.W.
(4)
Stewart, David W.
(4)
unknown
(4)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(3)
Hunt, S. D.
(3)
Kumar, V.
(3)
Mancuso, J.; Stuth, K.
(3)
McNeal, M.
(3)
Stewart, D.W.
(3)
Teas, R. K.
(3)
Avery, R.J.; Cawley, J.H.; Eisenberg, M.; Cantor, J.
(2)
Balasubramanian, Siva K
(2)
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
(2)
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
(2)
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
(2)
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
(2)
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
(2)
Czinkota, M.
(2)
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Day, G. S.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(751)
American Marketing Association]
(472)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(159)
발행년도
2012
(197)
2013
(184)
2014
(147)
2019
(140)
2017
(139)
2018
(125)
2016
(121)
2015
(115)
1997
(56)
1993
(44)
1980
(38)
1994
(34)
1995
(29)
1996
(7)
1936
(1)
1964
(1)
1967
(1)
1983
(1)
1989
(1)
1992
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
언어
영어
(7)
소장처
중앙도서관
(7)
경상대학
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
601.
서명
Journal of Marketing Research: Looking Forward
저자
Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
602.
서명
Journal of public policy & marketing : JPP&M : an annual publication of the Division of Research, Graduate School of Business Administration, the University of Michigan
저자
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1983-
자료유형
연속간행물
원문복사 신청
원문제공마감년
603.
서명
Judging the Book by Its Cover? How Consumers Decode Conspicuous Consumption Cues in Buyer-Seller Relationships
저자
Scott, M.L.; Mende, M.; Bolton, L.E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
604.
서명
Keeping the American Dream Alive: The Interactive Effect of Perceived Economic Mobility and Materialism on Impulsive Spending
저자
Yoon, Sunyee; Kim, Hyeongmin Christian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
605.
서명
Keeping the Memory but Not the Possession: Memory Preservation Mitigates Identity Loss from Product Disposition
저자
Winterich, Karen Page; Reczek, Rebecca Walker; Irwin, Julie R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
606.
서명
Keep Your Cool or Let It Out: Nonlinear Effects of Expressed Arousal on Perceptions of Consumer Reviews
저자
Yin, Dezhi; Bond, Samuel D.; Zhang, Han
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
607.
서명
Kids, Caregivers, and Cartoons: The Impact of Licensed Characters on Food Choices and Consumption
저자
Leonard, Bridget; Campbell, Margaret C.; Manning, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
608.
서명
Killing Hope with Good Intentions: The Effects of Consolation Prizes on Preference for Lottery Promotions
저자
Yan, D.; Muthukrishnan, A.V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
609.
서명
Knowing What It Makes: How Product Transformation Salience Increases Recycling
저자
Winterich, Karen Page; Nenkov, Gergana Y.; Gonzales, Gabriel E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
610.
서명
Knowing When to Spend: Unintended Financial Consequences of Earmarking to Encourage Savings
저자
Sussman, Abigail B.; O Brien, Rourke L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
611.
서명
Know Your Customer: How Salesperson Perceptions of Customer Relationship Quality Form and Influence Account Profitability
저자
Mullins, Ryan R.; Ahearne, Michael; Lam, Son K.; Hall, Zachary R.; Boichuk, Jeffrey P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
612.
서명
Large-Scale Cross-Category Analysis of Consumer Review Content on Sales Conversion Leveraging Deep Learning
저자
Liu, Xiao; Lee, Dokyun; Srinivasan, Kannan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
613.
서명
Lateral Exchange Markets: How Social Platforms Operate in a Networked Economy
저자
Perren, Rebeca; Kozinets, Robert V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
614.
서명
Lay Rationalism: Individual Differences in Using Reason Versus Feelings to Guide Decisions
저자
Hsee, C.K.; Yang, Y.; Zheng, X.; Wang, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
615.
서명
Leaner Choices? The Potential Influence of the Inclusion of Nutrition Facts Panels on Consumer Evaluations and Choices of Ground Beef Products
저자
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
616.
서명
Leaner Choices? The Potential Influence of the Inclusion of Nutrition Facts Panels on Consumer Evaluations and Choices of Ground Beef Products
저자
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
617.
서명
Learned Helplessness Among Newly Hired Salespeople and the Influence of Leadership
저자
Boichuk, J.P.; Bolander, W.; Hall, Z.R.; Ahearne, M.; Zahn, W.J.; Nieves, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
618.
서명
Learning Orientation, Working Smart, and Effective Selling
저자
Sujan, H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
619.
서명
Let's Be Honest About the Attraction Effect
저자
Huber, J.; Payne, J.W.; Puto, C.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
620.
서명
Let's Make a ``Deal'': How Deal Collectives Coproduce Unintended Value from Sales Promotions
저자
Campbell, Colin; Schau, Hope Jensen
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
임시보관함보기
하단메뉴