충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
41/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
801.
서명
PIE: A Holistic Preference Concept and Measurement Model 미리보기
저자
Kim, H.-J.; Park, Y.-H.; Bradlow, E.T.; Ding, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
802.
서명
Pioneer Advantage: Marketing Logic or Marketing Legend? 미리보기
저자
Golder, P. N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
803.
서명
Place the Logo High or Low? Using Conceptual Metaphors of Power in Packaging Design 미리보기
저자
Sundar, A.; Noseworthy, T.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
804.
서명
Plan Format and Participation in 401(k) Plans: The Moderating Role of Investor Knowledge 미리보기
저자
Morrin, M.; Broniarczyk, S.M.; Inman, J.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
805.
서명
Pleasure as a Substitute for Size: How Multisensory Imagery Can Make People Happier with Smaller Food Portions 미리보기
저자
Cornil, Yann; Chandon, Pierre
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
806.
서명
Points of (Dis)parity: Expectation Disconfirmation from Common Attributes in Consumer Choice 미리보기
저자
Evangelidis, Ioannis; Van Osselaer, Stijn M. J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
807.
서명
Policy and Research Related to Consumer Rebates: A Comprehensive Review 미리보기
저자
Pechmann, C.; Silk, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
808.
서명
Policy Watch: Research Priorities on Disclosure at the Consumer Financial Protection Bureau 미리보기
저자
Johnson, Heidi; Leary, Jesse
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
809.
서명
Policy Watch: The Consumer Financial Protection Bureau's Consumer Research: Mission Accomplished? 미리보기
저자
Horn, Richard
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
810.
서명
Political Identity and Financial Risk Taking: Insights from Social Dominance Orientation 미리보기
저자
Han, Kyuhong; Jung, Jihye; Mittal, Vikas; Zyung, Jinyong Daniel; Adam, Hajo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
811.
서명
Political Management, Research and Development, and Advertising Capital in the Pharmaceutical Industry: A Good Prognosis? 미리보기
저자
Martin, Kelly D.; Josephson, Brett W.; Vadakkepatt, Gautham G.; Johnson, Jean L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
812.
서명
Portfolio Dynamics and Alliance Termination: The Contingent Role of Resource Dissimilarity 미리보기
저자
Cui, A.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
813.
서명
Positioning Brands Against Large Competitors to Increase Sales 미리보기
저자
Paharia, N.; Avery, J.; Keinan, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
814.
서명
Positioning Multicountry Brands: The Impact of Variation in Cultural Values and Competitive Set 미리보기
저자
Batra, Rajeev; Zhang, Y. Charles; Aydinoğlu, Nilüfer Z.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
815.
서명
Poverty and Materialism: A Look at Impoverished Versus Affluent Children 미리보기
저자
Chaplin, L.N.; Hill, R.P.; John, D.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
816.
서명
Predicting Advertising Success Beyond Traditional Measures: New Insights from Neurophysiological Methods and Market Response Modeling 미리보기
저자
Venkatraman, Vinod; Dimoka, Angelika; Pavlou, Paul A.; Vo, Khoi; Hampton, William; Bollinger, Bryan; Hershfield, Hal E.; Ishihara, Masakazu; Winer, Russell S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
817.
서명
Predicting and Managing Consumers' Package Size Impressions 미리보기
저자
Ordabayeva, N.; Chandon, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
818.
서명
Predicting Mobile Advertising Response Using Consumer Colocation Networks 미리보기
저자
Zubcsek, Peter Pal; Katona, Zsolt; Sarvary, Miklos
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
819.
서명
Predicting the Consequences of Marketing Policy Changes: A New Data Enrichment Method with Competitive Reactions 미리보기
저자
Kappe, Eelco; Venkataraman, Sriram; Stremersch, Stefan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
820.
서명
Premarket Forecasting for New Consumer Durable Goods: Modeling Categorization, Elimination, and Consideration Phenomena 미리보기
저자
Urban, G. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 다음 맨뒤

하단메뉴