충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
42/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
821.
서명
Premarket Forecasting of Really-New Products 미리보기
저자
Urban, G. L
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
822.
서명
Pressed for Time? Goal Conflict Shapes How Time Is Perceived, Spent, and Valued 미리보기
저자
Etkin, Jordan; Evangelidis, Ioannis; Aaker, Jennifer
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
823.
서명
Price and Advertising Effectiveness over the Business Cycle 미리보기
저자
van Heerde, H.J.; Gijsenberg, M.J.; Dekimpe, M.G.; Steenkamp, J.-B.E.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
824.
서명
Price Discrimination Using In-Store Merchandising 미리보기
저자
Dhar, S. K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
825.
서명
Price-Matching Guarantees as a Direct Signal of Low Prices 미리보기
저자
Mamadehussene, Samir
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
826.
서명
Price Number Relationships and Deal Processing Fluency: The Effects of Approximation Sequences and Number Multiples 미리보기
저자
Coulter, K.S.; Roggeveen, A.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
827.
서명
Price Perceptions and Consumer Shopping Behavior: A Field Study 미리보기
저자
Lichtenstein, D. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
828.
서명
Price Promotion for Emotional Impact 미리보기
저자
Aydinli, A.; Bertini, M.; Lambrecht, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
829.
서명
Price Promotions and Popular Events 미리보기
저자
Keller, Wiebke I. Y.; Deleersnyder, Barbara; Gedenk, Karen
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
830.
서명
Price Search in the Retail Grocery Market 미리보기
저자
Urbany, J. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
831.
서명
Price Transparency and Retail Prices: Evidence from Fuel Price Signs in the Italian Highway System 미리보기
저자
Rossi, Federico; Chintagunta, Pradeep K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
832.
서명
Principle-Based Consumption Communities: Exploring the Meanings Derived from Socially Conscious Consumption Practices 미리보기
저자
DeVincenzo, Marie Hafey; Scammon, Debra
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
833.
서명
Principles and Principals: Do Customer Stewardship and Agency Control Compete or Complement When Shaping Frontline Employee Behavior? 미리보기
저자
Schepers, J.; Falk, T.; de Ruyter, K.; de Jong, A.; Hammerschmidt, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
834.
서명
Principles in Action: An Examination of Food and Drug Administration Letters Involving Violative Internet Promotions from 1997 to 2012 미리보기
저자
Hoy, M.G.; Park, J.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
835.
서명
Privacy Challenges and Opportunities: The Role of the Federal Trade Commission 미리보기
저자
Ohlhausen, M.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
836.
서명
Privacy Notices as Tabula Rasa: An Empirical Investigation into How Complying with a Privacy Notice Is Related to Meeting Privacy Expectations Online 미리보기
저자
Martin, Kirsten
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
837.
서명
Private Label Imitation of a National Brand: Implications for Consumer Choice and Law 미리보기
저자
Aribarg, A.; Arora, N.; Henderson, T.; Kim, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
838.
서명
Product Concept Demonstrations in Trade Shows and Firm Value 미리보기
저자
Kim, Taewan; Mazumdar, Tridib
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
839.
서명
Product Customization via Starting Solutions 미리보기
저자
Hildebrand, C.; Haubl, G.; Herrmann, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
840.
서명
Product Design for the Long Run: Consumer Responses to Typical and Atypical Designs at Different Stages of Exposure 미리보기
저자
Landwehr, J.R.; Wentzel, D.; Herrmann, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 다음 맨뒤

하단메뉴